- Que!!!??? - dic amb veu alta, com esperant que algú em contestes-.
En aquell moment no s'havia ni que pensar, ni que dir, ni que fer... A l'Àlex li encantaven les classes, perquè llavors no vindria???. Es trobava malament???. O... Li havia passat alguna cosa???
En tot cas, ara no podia quedar-me a casa per esbrinar-ho, vaig mirar el rellotge i vaig veure que feia tard a classe😱.Jo no ho sabia encara, però aquest dia no seria com els altres.
Després de l'institut vaig anar pitant cap a casa, només arribar em vaig tancar a l'habitació, vaig agafar el meu mòbil i em vaig disposar a tornar a trucar a la mare de l'Àlex, com esperava... Ningú va contestar.
Quan ja havia perdut l'esperança del tot,vaig rebre un missatge de WhatsApp:
Mare de l'Àlex:
En línia...
Escrivint...*Ping* va sonar el meu mòbil quan li va arribar la notificació de missatge.
I allà posava:- Hola Olivia, sóc l'Àlex, li he agafat el mòbil a la meva mare sense que es donés compte 😬, ser que estas trucant a totes hores per preguntar si estic bé, però ja et dic jo que la meva mare no et contestara... No està en el seu millor moment.
La raó per la cual no aniré aquesta setmana es perquè m'han vaig a viure amb el meu pare, a California.
La meva mare ha perdut la custòdia i ara viuré amb el meu pare, per això la mama estava de tan mal humor 😅.*Olivia:O
*Àlex A
O: - Com, com!!!? 😱 No ho sabia!!!
A: -ja... Ja suposava que la meva mare no t'havia dit res 😅.
Per cert, abans de marxar et voldria confessar una cosa...O: - Digues
A: - Saps quan l'altre dia tenia una ferida a la cara i et vaig dir que no era res???
O: - Si, m'han recordo, em vas dir que et vas caure, no? 😅
A: - si,si... Però...era mentira... Es que la meva mare... Em va pegar😣😞.
Aquest es un dels motius pel cual ha perdut la custòdia...O: -Sento tot el que has hagut de suportar Àlex... 😞
A: - Tranquila, ja esta tot solucionat 🥰i a més a més he pogut dir-te adéu❤
O:- M'alegro que tot hagi sortit bé al final❤🥰.
A: - Jo també >:3
KAMU SEDANG MEMBACA
Tu, jo i l'skate
Cerita PendekAquesta història va d'una noia que li apassiona fer skate, i justament per aquesta raó conèixera algú que li canviara la vida 🛹❤🏳🌈