- Dur, yapma!
Kırmızı kostümlü çocuk uçarak gelip Steve'e tekme attı. Steve duvara çarpıp yere düştü. Ardından hemen toparlanıp yerden kalktı ve kalkanını eline aldı.
Rumlow gülümseyip duvara dokundu ve Tony ve Peter yukarı çıktı. Ardından Steve'i alıp Hydra üssüne döndü...
- Baba iyi misin?
- Hiç değişmemiş, hala hırçın.
- Ne?
- Şey iyiyim. Hadi gidelim. Onları tekrar bulacağız.
3 ay sonra...
- Hay sikeyim!
- Tony sakın ol.
- Hala bulamadım sarışınımı.
- Bulacağız, elbet bulacağız.
- Sağol Nat, herşey için.
- Senin için değil, ilişkiniz için. Elimden gelse seni boğar öldürürümde...
***************************
- Görev nasıldı?
- İyiydi, s-seninki?
- Steve neden benimle kekeliyerek konuşuyorsun?
- Bucky,ben galiba senden...
- Yo,yo. Hayır Steve. Ben sadece seninle dostum. Hem, sen kimsinki?
- Nasıl yani?
- Seninle aramda geçen tek şey cinsel ilişkiydi.
- Bu kadar mı? Bumuydu? Lanet olsun!
- Steve siktir git, seninle uğraşamam.
- Adı herif!
- Çok ayıp!!!
Steve ve Bucky beraber çıktığı görevlerde çok yakınlaşmışlardı. Görev için sevgili oldukları bile olmuştu. Bir gece kendilerini yatakta buldular. Ardından Steve ondan hoşlanmaya başlamıştı. Ama Bucky...
-Steve, Tony Stark'ın evine baskın yapacağız. Bu sefer onları bitireceğiz.
- O adam, beni tanıyor gibiydi.
- Evet, karını ve anneni o öldürdü.
- O*ospu çocuğu!
- Ondan intikam alacak mısın?
- Evet!
- Hadi, git ve onu öldür.
****************************
- Peter, onu bırak.
- Baba beni bi sal ya!
- Ne dedin sen?
- Tamam dedim babacığım.
- He şöyle..
Tony araştırma yapmaya devam ediyordu. Artık bulmasına ramak kalmıştı.
- Baba!! Birileri geldi. Silahları var!
Kapının kırılma sesinden sonra silah sesleri duyuldu. Natasha aksilik gibi o gün evden çıkmıştı. Sadece Tony ve Peter vardı.
Tony hemen zırhını giyindi. Peter ise odasında saklanıyordu. Bucky Peter'ın odasına girdiğinde yüzüne yapışan şeyden kurtulmaya çalışırken yediği tekme ile yere düştü. Peter silahını alıp;
- Sakın yerden kalkma,dedi.Bucky'nin yüzündeki korkunç ifadeyi görünce;
- Yani,kalkmasan olur mu?,diyip gülümsedi.Steve ise Tony'i arıyordu. Rumlow'un yalanına inanmıştı. Sadece intikam almak istiyordu.
Tony Steve'i görünce onu lazerle vurdu. Steve duvara çarpıp yere düştü ve ayağa kalktı. Üstüne gelen Tony'e kalkanını atıp savurdu ve kalkanı havada yakalayıp reaktöre vurdu. Yerde hareketsiz yatan adamın maskesini açıp yüzüne baktı.
Kahverengi gözlere baktığında birşeyler hissetti. Değişik bir his...
.