PAİN-2

147 9 35
                                    

- Kalk, seni adi herif!

- Vurmasana be!

- Burada uyuma sende.

- Nat,bir dururmusun kolum acıyor!

- Tamam. Şimdi kalk oradan.

Tony üç gündür uyuyamıyordu. Yorgunluktan gözleri bile zor açılıyor ama yinede araştırmaya devam ediyordu.

- Konum bulundu efendim.

- Mark 46'yı hazırla. İşim var.

- Pekala Bay Stark.

Tony zırhını giydikten sonra verilen konuma doğru uçtu. Büyük bir harabe vardı. İçeriye doğru adımlarını hızlandırdı. Karşıda sandalyesi  dönük birisi vardı. Yavaş yavaş zırhıyla yaklaşırken elini havaya kaldırdı ve o sırada altından bir kapak açıldı. Tony karanlık bir yere düştü...

**********************

- Öfke, kırmızı, sarı, adalet, Stark, kazanç, intikam, karanlık, ölüm.

- Ben hazırım efendim.

- Görevin Tony Stark'ı öldürmek.

- Görevimi layığıyla yapacağıma emin olabilirsiniz efendim.

- Şimdi git ve kellesini bana getir.

- Peki efendim.

*************************


- Neredeyim ben!! Jarvis gece görüşünü aç.

- Tüm sistem arızalı efendim.

- Siktiğimin sistemi.

- Teknik olarak sizin sisteminizim efendim.


- Jarvis uçur beni!

- Uçuş sistemleri hasarlı.

- Hasarlı olmayan ne var?!

- Havalandırma %100 çalışır durumda.

- Hay içine!

O sırada ışıkların hepsi açıldı. Tony karşısında yüzü yanmış birini gördüğünde biraz ürktü.

- Tony Stark, kendini ne sanıyorsun sen. Zırhının oksijeni bitiyor. Yapacak birşeyin kalmadı.

- Eminimki seni zırhsızda döverim Rumlow.

- Beni değil.

- Ne?

Rumlow geri çekilip kapıyı gösterdi. Kapı yavaş yavaş açılırken içeriden siyahlar içinde bir adam çıktı.

Üstüne gelen cismi gören Tony kafasını eğdi ve siyah kalkan duvarı kırdı.

Arkasına dönmüş ne olduğunu anlayamayan Tony gelen tekme darbesiyle yere düştü. Üstüne çıkan adam bir sağ eliyle bir sol eliyle yumruk atıyordu. Oksijeni azalan Tony maskesini açarsa öleceğini biliyordu. İçerideki oksijen oranı yüzde bire düşünce maskesini açmak zorunda kaldı.

Karşısında gördüğü bir çift mavi gözle ne  olduğunu anlayamamıştı. Adam elini havaya kaldırdığında Tony;
- Steve, diyebildi...

- Steve'de kim be?

Adam yumruğunu indireceğinde eline bir şey yapıştı. Kafasını kaldırıp bu ipe benzeyen şeyin geldiği yere baktığında kırmızı kostümlü bir adam vardı....


 Kafasını kaldırıp bu ipe benzeyen şeyin geldiği yere baktığında kırmızı kostümlü bir adam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Devam edecek...


.

 ✓°STONY° [ONESHOTS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin