Jungkook je vládce obrovského království, ale jako každý, má taky on své nepřátele.
Jeho největším nepřítelem je vedlejší království, kterému vládne král Kim Seokjin se svým manželem Kim Namjoonem.
Ti mají sedmnáctiletého syna Kima Taehyunga, který by se měl zanedlouho ujmout trůnu, nebo aspoň tak to všichni tvrdí, jelikož skutečný korunní princ, čtyřiadvacetiletý Kim Sunoo, je držen v tajnosti právě kvůli válce.
Tyto dvě království spolu bojují už po několik let a stále nikdo nevyhrál.
Zrovna se odehrává jedna z dalších nekonečných bitev o území.
Co se stane, když Jungkook zjistí, že princ Taehyung je v jejich paláci naprosto sám a on se rozhodne mladého prince unést a potupit jeho nepřítele tím nejpotupnějším způsobem, který asi úplně zmiňovat nemusím...Jungkook
"Tak co, Jimine, nějaké nové informace ?" zeptal jsem se mého věrného přítele, který se zrovna vrátil z obhlídky.
"Mám pro tebe dobré zprávy, králi Jungkooku, jsem si více než jistý, že mladý princ, se nachází sám v jižním křídle paláce" oznámil mi a já se ušklíbl, ten kluk si po tom, co s ním mám v plánu, bude přát, aby se jeho otcům nikdy nenarodil.
"Výborně" zajásal jsem a Jimin se na mě usmál."Kdy mám svolat lidi, pane králi" optal se a já se napil svého skvělého červeného vína.
"Teď hned" zasmál jsem se a on opět odešel.
Konečně ty zpropadené Kimy dostanu.
Tuhle pomstu si pořádně vychutnám, a pak se toho kluka navždy zbavím, a to přímo před zraky jeho otců. Už se neskutečně těším.Celý den jsme bojovali a jako obvykle, nikdo nevyhrával.
To však ještě nikdo nevěděl moje plány.
Držel jsem se, abych se nezačal smát jako psychopat.V klidu jsem si večeřel, když v tom se roztáhly dveře od stanu a dovnitř vešli moji vojáci a za sebou táhli kluka v provazech, jenž nahlas vzlykal.
Tomuhle děcku má být sedmnáct?!
Výškově pomalu jak trpaslík, žádné svaly, neupravené vlasy a obyčejné kalhoty s košilí.Vypadá tak maximálně na patnáct, ale tak co, užiju si s ním tak jako tak.
Postavil jsem se a oni ho přede mě doslova hodili.
Skončil na kolenou, no aspoň líp pro něj, jelikož já ho tu ze země opravdu sbírat nebudu.Třetí osoba
Chlapec, jenž klečel, se klepal strachy a plakal.
Byl v rukou jeho úhlavního nepřítele a byl naprosto bezmocný.
Ostrá lana se mu zařezávala do rukou a on se z nich už raději ani nepokoušel dostat, jelikož to bylo dost bolestivé.
No to chudák nevěděl, co za hrůzy ho ještě čeká."Ty jsi princ Kim Taehyung?" zeptal se výsměšně Jungkook, ale dotazovaná osoba mlčela.
V tom se najednou ozvalo celým stanem silné plesknutí.
Starší dal mladšímu tak silnou facku, až klečící hnědovlásek skončil na zemi.Z očí mu vytryskly další slzy a začal se strachy ještě víc klepat.
"Na něco jsem se tě ptal!" vyštěkl Jungkook a chytil mladšího za vlasy tak, aby mu viděl do obličeje.
"Jsem" hlesnul potichu mladší, věděl, že nemá cenu zapírat, a z očí mu vytekly další slzy, když dostal další silnou facku."Se mnou si nezahrávej, chlapečku" křikl starší a kopl do ležícího chlapce, ten jenom bolestně vzlykl, ale nevzpíral se.
Neměl jak.
Jenom ležel a brečel.
Jungkook ho popadl za svázané ruce a táhl ho po zemi do zadní části stanu.
Mladší stále vzlykal a slzy mu tekly proudem a ten proud se ještě zvětšil, když ho starší bezohledně a surově hodil na postel."Ne, ne, ne, prosím" začal Taehyung hlasitě plakat, když mu začalo docházet, co se tady právě teď děje.
Jungkook ho pouze pobaveně sledoval.
Mladší ležel tak, že si klečel na nohou a hrudníkem ležel na posteli a ruce měl před sebou.
"Prosím" začal Taehyung hystericky křičet, když Jungkook roztrhl jeho košili.
Starší se k němu naklonil a opět mu vrazil obrovskou facku.
ČTEŠ
One Shots ( BTS ) boy × boy
FanficOne shoty, či kratší povídky - Jedná se pouze o FANFIKCE, takže nic z toho neberte jako urážku nebo něco takového. . Všechny povídky obsahují homosexuální části 15+ . Byli jste varováni, proto vás žádám, aby nikdo z vás příběh z tohoto důvodu nenahl...