Бях задрямал когато усетих, че някой стисна ръката ми и побързах да отворя очи. Изправих се над Манди и видях че бавно отваря очи.
- К-кой си ти? Какво правиш тук? Къде съм? Аз.. – тя промълви, а аз сложих пръст на устните й в знак да спре да говори.
- Аз съм твой приятел, Дейвид. Тук съм, тоест сме, защото ти говореше с някого по телефона и .. всъщност няма значение, всичко вече е минало. – отврърнах й в отговор, а тя ме гледаше като дете попаднало в непознато място.
- Д-Дейвид? Съжалявам, но не те помня. – каза поглеждайки надолу и отдръпвайки ръка от моите.
- Всичко ще се оправи. Ще се постарая да ти припомня всичко. Обещавам. – отдръпнах косата от лицето й и я целунах по челото.
- Мил си. – усмихна ми се.
Най-после отново успях да видя прекрасната й усмивка. Не се бе усмихвала толкова дълго време, че бях забравил за трапчинките й. Усмивката й бе толкова заразна, че не се стърпях и отвърнах.
Докато си говорехме и й разказвах за миналото й като пропусках лошите неща, които й се бяха случили напоследък, един от лекарите влезе в стаята с някаква голяма папка в ръце.
- Е, как е пациентката? – попита загрижено той с широка усмивка на лице.
- Може да се каже, почти перфектно. – побърза да отговори Манди.
- Радвам се. Господин.. – той се загледа в папката – господин Рейнълдс, бихте ли дошли замалко?
- Аз.. Разбира се. – станах и тръгнах към лекаря – сега се връщам – обърнах се към Манди, а тя кимна.
С лекаря излязохме от стаята и застанахме точно пред вратата. Изражението му веднага придоби тревожност. Разбрах, че нещо не е наред.
- Както може би забелязахте, приятелката ви не помни нищо. Искахме да ви попитаме дали сте съгласен да я подложим на една терапия чрез, която е възможно да възвърне паметта си? – попита той.
- Не трябва ли тя да се съгласи, не аз?
- Всъщност не. Щом като е изгубила паметта си не било законно тя да решава за вмомента.
- Що за глупости са това? – леко повиших тон.
- Просто искаме мнението Ви. Съгласен ли сте?
ESTÁS LEYENDO
Where are you? / Къде си?
RomanceКогато си сам и изживяваш всичко без никаква подкрепа се учиш да бъдеш силен, студен и понякога груб. Аманда била изоставена от семейството си още след раждането си. Тези 16 години за нея били огромно мъчение. Тя била оставена в едно почти срутено с...