First Look

99 8 9
                                    

"Millie Uyan Tatlım Online Dersine Geç Kalacaksın"

Ah! Lanet Okul Pandemide Bile Beni Rahat Bırakmıyor!

Hızlıca Yerimden Kalkıp Tuvaletin Yolunu Tuttum elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı ettim. Dişlerimi Fırçalayıp Zooma'a Girdim.

Biraz Erken Girdiğim İçin Başka şeylerle Oyalanıyordum. Birden İnce sesli bir kız Hocaya Ötmeye başladı. Oona!

Kendisini oldum olalı sevmem. Hatta Nefret ederim Pislik! Hep Beni dışlar, asla benimle muhatap olmazdı.

"Hocam Sanırım Sınıfımızda Yeni birisi katılmış Kim bu Yakışıklı?" Oona Ve Yılışık Tavırları.

"Evet Oona Sınıfımızda Yeni bir isim katıldı İşte 10/E'nin Yeni kişisi Finn Wolfhard!"

"Selam Finn Ben Oona İstersen Telefon numaramı-"

"Oona! Lütfen ama Dersteyiz."

Finn Denen çocuğa bakmak için Kameramı Kapattım. Ekranım yan sayfaya çevirdim.
Direk Gözüme Kıvırcık saçları çarptı... Büyüleyiciydi. Ayrıca yakışıklı birisiydi Oona'nın Dediği şeylerle Dudakları hafif yukarı doğru kayıyordu. Bu onu daha da etkiliyeci yapıyordu. Evet sanırım tek kelime bile etmediğimiz varlığımdan bile haberi olmayan birinden etkilenmiştim.
Finn'e bakmaya Devam ederken Telefonuma mesaj geldi.

Sadie:Birileri Baya Etkilenmiş Sanırım ;)

Millie:ne?

Sadie:Yeni çocuk diyorum. Finn. Baya etkilendin sanırım ondan.

Millie:Saçmalama! Evet Yakışıklı ama ben yemem

Sadie:yav hehe

Sadie Benim en yakın arkadaşımdır 6 Ay önce Bir Parkta Tanışmıştık. Birbirimize baya anlaşmış ve birbirimize telefon numaranızı vermiştik daha Sonra Sadie'nin benim okuluma nakliye olduğunu öğrenmiş ve çok sevinmiştik. Ve o şekilde arkadaşlığımızı sürdürmüştük.

Şimdi ise Bana Onunla hiç bir şekilde bir bağlantım olmayan çocuktan etkilendiğimi idda ediyordu. Tabii ki kendisinden etkilenmiştim ama bunu kimseye -en yakın arkadaşıma bile- söyleyecek kadar cesur değildim.

"Millie! Orada mısın? Kameranı aç"

Hocanın dediği şeyle irkildim. Derin düşüncelerden sıyrılıp gerçek dünyaya döndüm. Ekranı kaydırıp istemeye istemeye kameramı açtım...

Lesson|Fillie  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin