Daha Erken Yazacaktım Ama Dışarıdayım Ayrıca Online Dersler de Rahat Bırakmıyor -,-
Canlı Derse Girdikten 1,2 Dakika sonra Oona Ve Finn Aynı anda girdiler. Bunu garipseyen tek ben değilim değil mi? Ah Tabii ki de benim. Kafamda kurduğum saçma sapan senaryoya göre haraket ediyordum Küçük aptal bir kız çocuğu gibi.
"Finn? Alışabildin mi? Sınıf arkadaşların nasıl?" Hocanın sorduğu soruyla Pür dikkat Finn'e Odaklandım
"Hepsi iyi Tek bir tanesi Dışında Manyakları Sevmem pek. En sevdiğim kişi sanırım Oona :)" yüzüne mükemmel Gülümsemesini yerleştirirken Bir ana benden bahsettiğini düşündüm. Oona'yı seviyor Benden -büyük ihtimalle- nefret ediyordu.
Moral Bozukluğu ile Dersi dinlemeye koyuldum. Bir kaç dakika sonra Telefonuma mesaj geldi.
Sadie:4 Gün sonra Zoomdan Eğlence amaçlı Bir sohbet başlayacakmış Katılacak mısın?
Millie:Bilmem Belki
Sadie:Kesinlikle katılmalısın! Son kararım. Finn de katılacakmış hem ;)
Millie:Finn Ne alaka¿
Sadie:Anladın sen neyse ben dersi dinlemeliyim bye :*
Ders Bittikten Sonra kendimi yatağa attım. Bende nefret ettiğine emin olduğum birini Deli gibi düşünüyordum. Rahatlama ihtiyacı hissettiğim için uzun bir duş aldım. Daha Sonra Telefonuma Gelen Mesajla Beraber beynime kan sıçradı Neye uğradığımı şaşırdım Yerde Diz çöküp öylece Kendime gelmeye çalıştım.
Iris:Hey Millet Finn Ve Oona Çıkıyormuş. Ve bunu 4 gün sonra Zoomda ki Toplantı da açıklayacaklarmışşş
Millie Mal mısın aq? Diyebilirsiniz çok haklısınız aswqpfflfmslcöidpfk neyss İnternetim bitmek üzere zaten hepinizi öpüyorum :*