4 Gün Sonra
4 gündür evin içinde Yaptığım tek şey Online Derslere girip deli gibi Dizi/Film Seyretmekti. Bu 4 gün içerisinde en az 5 Dizi/Film Bitirmiştim. Gerçek Dünyanın acı gerçeklerinden Sıyrılıp İstediğim Dünyanın Hayatında yaşıyordum. Neden Bu Kadar Acınası Haldeyim? Neden Kendimi Bu kadar kötü hissediyordum?
Akşam ki Zoom toplantısına katılmayı düşünmüyordum. Ama Oona İle Finn Olayını duyduktan sonra Bütün Gerçekleri Öğrenmek Amacıyla O Toplantıya Girdim.
Önce Herkesin gelmesini Bekledik. Finn Ve Oona Geldikten Sonra -ben de dahil olmak üzere- Hepimiz Oona İle Finn in Bir açıklama yapmasını bekliyorduk."Biliyorum bir Açıklama bekliyorsunuz. Size her şeyi tek tek Açıklayacağız" Oona Halinden Memnun şekilde sessiz kalmayı tercih etti.
"Biz Oona İle Çıkmıyoruz Öncelikle Buna Açıklık Getirelim" Finn'nin dediği şey ile derin bir nefes aldım.
"Ama bir Flört Durumumuz var tabii ki. Her an Çıkabiliriz" Oona'nın dediği Şey ile Yavaşça Yüzüm düştü. Çıkmıyoruz, Ama Arkadaşda Değiliz Ne Kadar Mutluyum (!)
"Çıkın Zaten... Niye Hep En iyiler Beni Dışlayanlara gider? Tam bir aptalım" Dediğim şey ile Herkes Yüzünü buruşturmuştu. Bir dakika Ben mikrofonumu Açık unutmuştum! Bunu fark ettiğimde herkes benle dalga geçiyor, Sadie İse Olayı Unutturmaya çalışıyordu.
"Hey Çocuklar Zoomda Böyle Sıkıcı bir Şey İçin mi toplandık Hadi Başka Konulardan bahsedelim. Dersler nasıl gidiyor"
Sadie... Gerçekten Çok iyi bir arkadaştı. Ama Bu sınıfın benle dalga geçmesini önlemezdi."Sorun değil Sadie. Beni Korumaya çalışman Çok iyi bir davranış teşekkürler. Ben zaten Çıkıyordum iyi Konuşmalar"
Tam Çıkacakken Birinin Arkamdan 'Salak Gerçekten Tam bir Aptal' Dediğini Duydum Haklıydı Belki de. Daha Fazla Vakit Kaybetmeden Zoomdan çıkıp yatağıma Uzandım....Size Diğerlerine Kıyasla Daha uzun bir Bölüm Yazdım Değerimi Bilin Ehehe Beklettiğim için Çoook Üzgünüm Ama emin Olun telafi edeceğim Sizi Seviyorumm💕😻💗