Gerçek Adı:Bang Yongguk(방용국)
Lâkabı:BBang
Doğum Tarihi:31 Mart 1990
Boy:1.80 cm
Ağırlık:62 kg
Kan Grubu:O
Memleketi:Incheon
Ailesi:Ebeveynler, Ablası, İkizi
Pozisyon:Lider, Ana Rapçi
Bunny Rengi:Kırmızı
Eğitim:Gaewoong İlköğretim ve Orta Okulu, Yoohan Lisesi, Kyunghee Siber Üniversitesi
Hobiler:Yalnız oynamak, Egzersiz yapmak, Basketbol, Beyzbol
Yetenekler:Rap, Söz yazmak, Beste yapmak
Rol Model:1TYM Teddy, Büyükbabası
Müzisyenleri:Lloyd Banks, The Game, 50 Cent, Teddy Anthony Hamilton, Fabolous, T.I, N.E.R.D ..
Giyim Tarzı:Sokak&Hip Hop
En Sevdiği Yiyecekler:Deniz Mahsülleri(Sushi, Sashimi)
Favori Müzik Tarzı:Hip Hop, Soul
En Sevdiği Renk:Kırmızı, Siyah
En Sevdiği Film:“Constantine”
Favori Sayısı:0
Motto/Slogan:“Ne seviyor yapsan yap ve ne yapıyorsan sev!”
B.A.P onun için nedir?
“Masumiyet. Masumiyetimi kaybettiğim yaşta olmama rağmen, onlarla beraber olduğum zaman geri almışım gibi hissediyorum. Masumiyete ihtiyacım olduğunda üyelere giderim.”
-Bang Yongguk
Pre-Debut&Debut’tan İtibaren Birkaç Bilgi
-Underground rap grubu Soul Connection’ın bir parçasıydı. Maknae’ydi ve sahne ismi Jepp Blackman’di.
-Çıkış parçası Maslo ile ortak parçası “Cherry Flower” idi.
-Untouchable’ın “Make a Fuss” klibinde görüldü.
-Untouchable’ın arka plan dansçısıydı.
– Secret’ın “Shy Boy” ve “Starlight Moonlight” kliplerinde görüldü. Ve yine Secret’dan Song JiEun’la “Going Crazy” isimli ortak bir çalışmada yer aldı.
-Resmi solo çıkışını BEAST’tan Yoseob’la birlikte çalıştığı “I Remember” ile gerçekleştirdi. (Aynı parçanın Daehyun ile bir versiyonu da var.)
-ZELO ile beraber “BANG&ZELO” adı altında Duo aktiviteleri de oldu.(Bkz:“Never Give Up” adlı single.)
-MBC’nin “Our One Night” adlı programında yer aldı.
Hakkında Bilinen-Bilinmeyenler
-Müziğe orta okuldaki üçüncü yılında başladı.
-Bildiğim kadarıyla, Debut’tan sonra yazdığı ilk şarkı mini albümleri “NO MERCY”deki “Voicemail” oldu.
-Küçüklüğünden beri söz yazıyor, bu yüzden söz yazmak onun için çok önemli. (Yazar notu: Ki ben onun düşünce yapısına bayılıyorum. Obsesimdir kendisi^^)
-Sırtındaki dövmesinde “Ne seviyorsan yap ve ne yapıyorsan sev” yazıyor. Ve sağ kol pazısındaki dövmede ise;“Sanat yap, savaş değil” yazıyor.
-Küçükken oyuncaklarla oynamazdı. Pek arkadaşı da yoktu. Sadece ikizi(Yongnam) ve kaplanı vardı. (Keşke o kaplancık olsam T.T)
-Ailesi müzik yapmasını istemedi, bu yüzden onların rızasını alabilmek için lisedeyken ilk sıraya yerleşmek istedi. Her gün büyük emek sarf ederek çalıştı.
-Küçükken suç-şiddet(Asayiş) bölümünde bir dedektif olmak isterdi.
-Yeniden doğsa Afroamerikan(Zenci-Amerikalı) olmak ve yine müzik yapmak ister. (Araya sıkışan notlardan biri daha: Yongguk’un Afrika müziğini ne kadar sevdiğini bilirsiniz.)
-Eğer doğaüstü bir güce sahip olabilcek olsa görünmez olmayı ister. Çünkü tüm hayatları kamouyunun önünde, bu yüzden kimse tarafından izlenmeden yaşamak istiyor.
-Geç konuşmaya başladı, beş yaşındayken. Hatta ailesi konuşma engelli olduğunu düşünmeye başlamıştı.
-İdeal tipi âhlaklı bir kadın. Güzel bir yüzü olmamasına rağmen yaşlı insanlara yardım edenlerin hoş olduğunu düşünüyor. (Bu ve benzeri güzel davranışları sergileyenleri beğeniyor.)
-Kadınlarla konuşmada sorunlarının olduğunu söylüyor. Bu yüzden özgüveninin buluşmalarda yerlerde dolanacağını düşünüyor.
-Onun için müzikte para ve sıralama önemli değil.
-Aynı yaşta oldukları ve aynı odada kaldıkları için Himchan’la daha çok konuşur.