Gerçek Adı:Kim Himchan(김힘찬)
Lâkabı:Fan fool (Fan Delisi/Sadece fanları düşünen kimse)
Doğum Tarihi:19 Nisan 1990
Boy:1.80 cm
Kilo:69 kg
Kan Grubu:O
Memleketi:Seul
Ailesi:Ebeveynler, Ablası
Pozisyon:Vokalist
Bunny Rengi:Pembe
Eğitim:Yoojin Anaokulu, Chungam İlköğretim Okulu, Gukak Ulusal Ortaokulu, Ulusal Okul Geleneksel Müzik Eğitimi, Kore Ulusal Üniversitesi Sahne Sanatları Bölümü
Hobiler:Alışveriş
Yetenekler:Geleneksel Kore Enstrümanları çalmak, Gitar çalmak, MC’lik…
Kişilik:Nazik ve savaşa karşı/Pasifist. Genelde neşeli ama bazen fazla değil.
Rol Model:Yok(Kendisi rol model olmak istiyor.)
Giyim Tarzı:Renkli sokak tarzı ve İngiliz modası.
En Sevdiği Yiyecekler: Japon Yiyecekleri(Sushi, Sashimi)
Favori Müzik Tarzı:Urban ve R&B
En Sevdiği Renk: Siyah, Altın Rengi, Kırmızı
En Sevdiği Film:“Wish”, “Breathless”, “A Bittersweet Life”, “I’m Going To Meet Her Now”
Favori Sayısı:1
Motto/Slogan:“Ve dinlenmen gerektiğinde, dinlen. Her zaman en iyini yap.”
B.A.P onun için nedir?
“Aile. Onlar her ne yapmak istiyorlarsa, ben hepimizin bunu hep birlikte yapmak istediğini hissedebiliyorum.”
-Kim Himchan
Pre-Debut&Debut’tan İtibaren Birkaç Bilgi
-Untouchable ve Secret’ın arka plan danscılığını yapmışlığı var.
-Jung Seulgi’nin “Back in Place” klibinde görüldü.
-Secret’ın “Shy Boy” ve “Starlight Moonlight”, Song Jieun’un “Going Crazy” ve BANG&ZELO’nun “Never Give Up” klibinde de görüldü.
Hakkında Bilinen-Bilinmeyenler
-İsminin anlamı ‘Tam Güç’tür.
-Debuttan önce ulzzang’dı.
-Ünlü bir sanat okulunu bitirdi, Geleneksel Kore Müziği Bölümü’nden mezun oldu. Janggu, Daegeum, Ggwaenggari ve Jembe çalabilir. Ayrıca piyano, bateri, gitar ve keman da çalabilir.
-Üniversitede tanıştığı bir arkadaşı yüzünden hip-hop’la ilgilenmeye başladı.
-Anaokulundayken aşırı hiperaktif (orjinal kaynağa göre goofball yani saman kafa -aşağılamak için kullanılan bir terim-) bir çocuktu. Bu nedenle öğretmeniyle çok sorun yaşamış.
-Bir anne gibi dırdır eder ve tüm üyelerle ilgilenir.
-Yediğine dikkat ediyor çünkü küçükken tombulmuş.
-Kafein bağımlısı. Günde dört venti boy kahve içtiğini söylüyor ve Amerikano’dan hoşlanıyor.
-Onun ideal tipi “İyi kalpli ve güzel bir kadın”dır. Kişinin iç dünyasının, dış görünüşten çok daha önemli olduğuna inanıyor. Etrafındaki insanlar, görünüm açısından kendi standartlarından oldukça düşük düşündüğünü söylüyor ama güzel kalbi olan kadınlar daha güzelmiş ona göre. Yani ‘kız’ gibi kızları tercih ediyor.
-Ehliyeti var.
-Yatağı çok temizdir.
-Fansitesinin adı “StrongBabe”.