Gerçek Adı:Jung Daehyun(정대현)
Lâkabı:Tatlı Vokal, Busan'lı WonBin
Doğum Tarihi:28 Haziran 1993
Boy:1.77 cm
Kilo:63 kg
Kan Grubu:A
Memleketi:Busan, Jeollanam-do
Ailesi:Ebeveynler, Abisi
Pozisyon:Ana Vokalist
Bunny Rengi:Beyaz
Eğitim:Anaokulu, Seokwang İlköğretim Okulu, Sajik Ortaokulu, Busan Bilgisayar ve Fen Lisesi
Hobiler:Film izlemek
Yetenekler:Şarkı söylemek
Kişilik:Utangaç ve sert
Rol Model:Shin Youngjae
Giyim Tarzı:En moda kıyafetler
Alışkanlık:Dudaklarını yalama
En Sevdiği Yemek:Cheesecake
Müzik Favori Türü:R&B, Ballad
En Sevdiği Renk:Floresan renkleri, Siyah, Beyaz
En sevdiğim film:"SF", "Fantasy"
Favori Numarası:Yok
Motto/Slogan:"Yapacaksan, yapacağım."
B.A.P onun için nedir?
"Kalça bir insan için önemlidir, değil mi? Üst ve alt tarafımızın merkezi olur ve incinirseler hiçbir şey yapamayacağından çok önemlidirler. Onlar benim için kalça gibi."
-Jung Daehyun
Pre-Debut&Öncesi-Sonrası
-2010 yılında Busan Nataraja Akademisi'nde eğitim gördü.
Hakkında Bilinen-Bilinmeyenler
-TS Entertainment'a 2011 yazında katıldı. Gruba en son katılan üyeydi ve B.A.P'yle çıkış yapmadan kabaca altı ay kadar eğitim gördü.
-Küçükken DBSK'i izleyerek bir şarkıcı olmak istedi.
-Tatlı görünen kadınları beğeniyor.Ha Jiwon, Lee Jia ve Shin Saimda gibi.
-Her zaman en erken uyanan üye olmuştur, bu yüzden diğer üyelerde uyanmak zorunda kalıyor.
-Genel olarak sağ elini kullansa da, sol elini de rahatça kullanabiliyor.
-Güzel karikatür çizebiliyor.
-Yoo Heeyeol'un Sketchbook'unu izlemeyi seviyor.
-Her zaman boğazını korumak için yanında şal taşır.
-Doğaüstü bir gücü olsa, görünmez olmak ister.
-Görünmez olmak ve uyandığında bir türlü kalkmayan üyeleri tekmelemek istiyor.
-Üç battaniyle uyuyor çünkü rahat olmayı seviyormuş. Jongup onu battaniyesini yürütmekle suçlamış bir kere. Ve üyelerde Daehyun'un battaniyelerini hiç yıkamadığını söylüyor.
-B.A.P başarılı olduğunda, yapmak istediği ilk şey ailesine inanılmaz bir tatil hediye etmekti.
-En çok Youngjae ile yakın.
-"One Piece", "Naruto" ve "Dragon Ball" gibi mangaları okumayı seviyor.
-Deniz ürünleriyemezdi ama şimdilerde yavaş yavaş alışmaya başladı.