Gerçek Adı:Choi Junhong(최준홍)
Lâkabı:Pembe (Korece okunuşu Bunhong olduğundan ismiyle yakın geliyor. Bir de “POWER” promosyonlarındaki pembe saçından dolayı.)
Doğum Tarihi:15 Ekim 1996
Boy:1.85 cm
Kilo:63 kg
Kan Grubu:A
Memleketi:Mokpo
Ailesi:Ebeveynler, Abisi
Pozisyon:Rapper, Dansçı, Maknae
Bunny Rengi:Mavi
Eğitim:Mokpo Yehyang İlköğretim Okulu, Sungnae Ortaokul ve Seul Sahne Sanatları Lisesi
Hobiler:Müzik dinlemek, Söz yazmak
Yetenekler:Rap, Dans, Akrobasi, Beatbox, Kaykay
Kişilik:Utangaç
Rol Model:Kanye West, Will.I.Am
Giyim Tarzı:Sokak tarzını seviyor ama genelde zayıf modeller gibi giyiniyor.
En Sevdiği Yiyecekler:Kimchi
Favori Müzik Tarzı:Elektronik, Hip Hop, R&B
En Sevdiği Renk:Gri, Yeşil, Kırmızı, Beyaz
En Sevdiği Film:”Crossing”, “Step Up Serisi”
Favori Sayısı:7
Motto/Slogan:“Adamlar yaşar ve ölür”
Edit:Ben her ne kadar “Adam gibi yaşa ve öl” diye hatırlasam da, türkçe sitelerde hep üstteki yazıyor. Büyük ihtimal yanlış hatırlıyorum. Ve sadece bunu Türkçe bir siteden aldım. Kalan tüm yazı kendi bilgi ve çevirimdir. Yani hepsi kendi emeğimdir.
B.A.P onun için nedir?
“İkinci ben!”
-Choi Junhong
Pre-Debut&Öncesi-Sonrası
-“BANG&ZELO” olarak “Never Give Up” bir single çalışması var.
Hakkında Bilinen-Bilinmeyenler
-İlkokuldan beri müziğin içinde. Memleketindeki “JOY Dance Academy” adlı müzik okulunda eğitim gördü. Nasıl şarkı söylenileceğini, rap yapılacağını ve dans edileceğini öğrendi.
-Sahne adı olan “ZELO” Roma ve Yunan mitolojisindeki rekabet Tanrısı “Zelus”dan geliyor.
-Üyeler onunla çok uğraşsa da, maknae olmaktan hoşlanıyor.
-Uykusunda konuşur ve bazen üyeler uykularında ona cevap verir.
-Küçükken hayali bir futbolcu olmaktı.
-Genç yaşta eğitime başladığından çok arkadaşı yoktu ve etrafında abilerle yaşıyordu. Bu yüzden onlarla yakın olarak büyüdü. Ve onlarla tatlı alsınlar diye dışarı çıktığı olurdu.(Bunun gibi sinsilikleri vardı yani. ツ)
-Henüz kimseyle çıkmamasına rağmen, akıllı kızlardan hoşlanıyor; kötü olduğu şeylerde iyi olan kızlardan. Güzel ingilizce konuşabilen ve gülümsediğinde tatlı görünen kızlardan da.
-Çoğu fandan daha genç olsa da, onu “Oppa” diye çağırmalarını istiyor.
-Doğaüstü bir yeteneği olacak olsa, zamanı uzatabilmek ister. Günlük planlarını yapmak için 24 saatin yeterli olmadığını düşündüğünden bir günü 48 saat yaparmış.
-Ebeveynleri sayesinde güzel bir cilde sahip olduğunu söylüyor.
-Bilgisayarı da dahil, yatağında birçok şeyle uyur.
-En çok Jongup’la yakın.
-Favori çizgi karakteri “Sünger Bob