YOO YOUNGJAE

4.6K 93 20
                                    

Gerçek Adı:Yoo Youngjae(유영재)

Lâkabı:Özel bir ismi yok. Varsa da ben bilmiyorum.

Doğum Tarihi:24 Ocak 1994

Boy:1.78 cm

Kilo:65 kg

Kan Grubu:AB

Memleketi:Seul

Ailesi:Ebeveynler, Abisi

Pozisyon:Ana Vokalist

Bunny Rengi:Sarı

Eğitim:Seshil Anaokulu, Balgok İlköğretim Okulu ve Ortaokulu, Uijeongbu Teknik Lisesi, Soongsil Siber Üniversitesi

Hobiler:Müzik dinlemek, uyumak

Kişilik:Kibar ama bazen AB kan grubundan olduğundan git-gelli bir ruh hali var.

Rol Model:Musiq Soulchild

Giyim Tarzı:Hip-hop tarzı

Alışkanlıklar:Tırnaklarını kemirmek

En Sevdiği Yiyecekler:Et

Favori Müzik Tarzı:R&B, Neo Soul

En Sevdiği Renk:Gökyüzü mavisi

En Sevdiği Film:"Sunny"

Favori Sayısı:10

Motto/Slogan:"Başlamak, mücadelenin yarısıdır."

B.A.P onun için nedir?

"Yemek."

-Yoo Youngjae

Pre-Debut&Öncesi-Sonrası

-JYP'nin 6. Seçmeleri'nde birinci oldu. Bir yıl orada eğitim aldıktan sonra kişisel nedenlerden dolayı ayrıldı. Daha sonra biri tarafından, şimdiki şirketi TS Entertainment'a önerildi.

-Secret'ın arka plan dansçılarındandı.

Hakkında Bilinen-Bilinmeyenler

-Grubun beynidir.

-Gerçekten sorumluluk sahibidir. Her konuda titizdir ve güzel konuşur.

-En sevdiği dondurma çeşidi yeşil çaylı olanıdır.

-İdeal bir tipi olmamasına rağmen, Kang Sora'yı beğeniyor.

-Üyeler arasında en iyi oyun oynayan kişidir.

-Liseye başladıktan sonra, müziğin cazibesine kapıldı.

-Stajyerken B.A.P'nin vokali seçildi ve ondan daha yüksek perdeden okuyabilen yoktu. Ama Daehyun katıldığında, bu özelliği ortadan kalktı ve kısımları paylaşmaya başladılar. Yapmak istediği vokalliği yaptığı için mutlu oldu.

-Doğaüstü bir güce sahip olacaksa, istediği her şeye kolayca sahip olabilmeyi ister. Gerçekten sevdiği bir sanatçının vokali olmayı ve ona dönüşmey, onların ses telleriyle bir kez olsun şarkı söyleyebilmek istiyor.

-Gelecekteki kız arkadaşının açık kıyafetler giymesini istemiyor. Koruyucu olmadığını, sadece kıyafet söz konusu olduğunda böyle düşündüğü söylüyor.

-İdeal tipi güzel gözlere sahip olan ve temiz birisi.

-En çok Daehyun'la yakın.

-"One Piece", "Naruto", "HunterxHunter" ve "Major" gibi animeleri izlemeyi sever.

B.A.P HAKKINDA HER ŞEY !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin