1.rész

550 12 5
                                    

December 24.Szenteste
Reggel izgatottan keltem.. Bátyám 3 hónapja nem jött haza.Kanadában dolgozik.
Már nagyon várom hogy láthassam.. Elvileg egy hatalmas bejelentenivalója lesz.
Felvettem a csúnya karácsonyi pulcsim,majd indulhatott a nap. Anya már a konyhában készítette a reggelit.
Miután megettük kezdődhetett a sütés-főzés. Apa addig inkább bement a nappaliba tévét nézni😀
Szerinte a főzés a mi feladatunk.. Valamilyen szinten igaza van.

Délután háromra végeztünk.
Egyszercsak csengetésre lettünk figyelmesek.
-Nyitom-ugrottam fel

Az ajtóban James állt.
-Úristen szia Riley-ölelt magához szorosan
-Sziaaa Tesooo-ordibáltam
Mivel elég hideg volt ezért bennt folytattuk a lelkizést. Már nagyon hiányzott a hülye feje...
Anyuék is jól megölelgették,puszilgatták.
-Mesélj már-löktem oldalba
-Mit szeretnél tudni Hugica?
-Minden oké? Meddig maradsz?
-Aha, úgy néz ki hogy január 5-én kell csak visszamennem.. Addig itthon boldogítalak-kacsintott
-Jajj de jó nekem-terültem el a kanapén
-Gyertek enni gyerekek-indult meg Apa
-Szerintem gombold ki a farmert, nagyon sok kaját csináltunk-vezettem be a konyhába
Amint meglátta az asztalt rögtön csinálta amit javasoltam neki.
Nálunk ilyenkor mindig ez van😅Zaba ezerrel..
Mindenből muszáj enni, mert ha nem akkor Anya úgyis megetet😂

Kellemesen elbeszélgettünk.Nyílván Jameset faggattuk... Tetszik neki nagyon a kinti élet. Örülök neki hogy boldog.
Kaja után picit pihiztünk,majd körbeültük a fát. Már tegnap feldíszítettük.
Mindenkinek kettő csomag volt megcímkézve. Elvettem az enyémet,majd vártam hogy Anyuék kinyissák amit vettem nekik.
Igazából semmi extra.. 1-1 ezüstláncot kaptak,amin egy szívecske medál volt.. Abban pedig a legjobb közös képünk négyesben.
Nagyon tetszett nekik.. Jamestől Anyu egy edénykészletet kapott, Apu pedig új mérőeszközöket.
Most én adtam át neki.. Egy közös kötényt csinaltattam az egyik honlapon. Úgy látom jó választás volt.
Anyuéktól egy új futócipőt kaptam.. Már nagyon vágytam erre a darabra.
James pedig egy közös karkötőt csináltatott nekünk.
Meg is könnyeztem elég rendesen.Nagyon imádom őket.
Nem mondom hogy soha nem veszekszik a család,de akkor sem olyan hogy napokig nem szólunk a másikhoz.

Másnap:
Ma megyünk a nagyiékhoz. Watfordban élnek. Havonta egyszer mindig megyünk, vagy ők jönnek.
Pakoltunk el sütit és eltettük az ajándékokat,majd indultunk is.
Már kinnt vártak minket.Szó szerint odarohant James és agyonölelgette őket. Olyan jó látni hogy mennyire szeret minket. Annak ellenére hogy alig jön haza..
Természetesen mi is puszikkal köszöntünk.
A nappaliban már kivolt készítve az Activity.. Mikor kicsik voltunk sokszor voltunk itt Jamesel,es állandóan ezt játszottuk... Volt hogy a nyári szünetből két hónapot itt töltöttünk..
Szinte minden nap összekaptunk valamin.. De hamar kibékültünk.. Papa mindig azt mondta hogy addig nem kapunk nyalókát a boltból, míg ki nem békülünk.. Nekünk több sem kellett.. Azonnal újra jóba lettünk😅A régi szép idők....

A lakoma után kezdődhetett is a játék.. Most is Mama és Papi győzött.. Már túl jól ismerik a szavakat amik benne vannak😂
Vagy mi vagyunk túl profik hogy mindent tökéletesen elmutogatunk, rajzolunk vagy éppen körülírunk...Én az előbbire tippelek.
-Na és Kincsem hogy megy a suli?-fordult felém Nagyi
-A tesi és a biosz nagyon jól.. Matek az még mindig nem igazán. De érettségin jövőre kettes simán meglesz-nevettem
-Matek az nem is lényeg.. Amiből emelt érettségi kell, azok menjenek-kacsintott
-James drágám milyen a kinti lét?-bújt hozzá
-Nagyon jó, bár egyre nehezebben viselem ezt a nagy távolságot ami a család között van-hajtotta le a fejét
-Kisfiam fel a fejjel. Álmaid munkáját csinálod a lehető legjobb helyen.. Büszke lehetsz magadra-ölelte meg Mama

Beszélgetés után mivel elég szép hómennyiség esett az elmúlt hétben kimentünk hóembert építeni. Közben lenyomtunk egy kisebb hócsatát is😂
Holnap úgy érzem torokfájással kezdem a napot.. De különösképpen nem érdekelt. Jól érezzük magunkat és ez a lényeg.

Azonban hat óra fele eljött a búcsúzás ideje.. Ilyenkor mindig megszakad a szívem. Könnyeimet most sem tudtam visszatartani.. Nem mintha annyira erőlködtem volna e ügy érdekében.
Hazafele csend ütött be a kocsiban.. Mindenki fáradt volt már.
Otthon míg a többiek pakoltak elkezdtem kiengedni a fürdővízet.
Szobámban megágyaztam,majd gyors megfürödtem.
Épp hogy befeküdtem az ágyba, magával ragadott az álomvilág.

Sziasztok, remélem tetszett az első rész!❤️ #_#

[BEFEJEZETT] Életem legjobb döntése-Liam Payne FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora