3.rész

365 11 1
                                    

Január 5.
Költözés napja. Hihetetlen hogy mennyire várom már...
Mégcsak reggel öt, de már pörgök és izgatott vagyok...
Most feleslegesen lennék ideges és szomorú emiatt... Több pozitív dolog van mint negatív... Hiányozni fog a környék, de London is biztos csodálatos..
Minden nap pakolgattunk már el dolgokat.. Ugye két kocsival megyünk, és még 2 nagy költöztető kocsi is.. Csak elférnek a dolgok majd...
Anya Jamessel megy, én pedig Apával. Így mindenki mellett van olyan, aki vigyáz rá.
8 órakor nagyjából készen voltunk mindennel...Költöztetők már elindultak.. Mi még egyet reggeliztünk a kedvenc helyünkön, majd útnak indultunk.
-Jó lesz Kicsim-pillantott rám Apa
-Azt mondod?
-Igen.. Nagyon fog tetszeni az új ház..És a suliban is a legnagyobb szakképzettséggel rendelkező tanárok tanítanak.. Reméljük az osztálytársak is kedvesek lesznek veled
-Hiszek neked-dugtam be a fülesem
Az út további része csendesen telt.. Apának az útra kell koncentrálni. Azért 2 és fél óra.. És elég durván szoktak vezetni az itteniek...
Szerencsére megúsztuk bármiféle baleset nélkül.

Egy hatalmas ház előtt parkoltunk le.. Szerelem első látásra.
Mikor kiszálltam Jamessel egymásra néztünk, majd pedig Anyuékra..Ezt még megcsináltuk kétszer,majd megindultunk befele.. A költöztetők már itt voltak és pakolgatták a dolgokat.
Mi addig leültünk a már bennt lévő kanapéra.

3 órán belül minden a helyén volt.. Apa kifizette őket,majd Anyuval a konyhába tettük ki az ilyen apróságokat..Azokat elhoztuk kocsival.. Még egy harmadik költöztetőt feleslegesen hívtunk volna.. Csak pénzkidobás.

És végre következhetett a szoba megnézése.. Az enyém és Jamesé egymással szemben van.. Anyuéké pedig jóval messzebb😁
Hát gyerekek..Amint beléptem azthittem hogy elájulok.
Tuti James segített Anyuéknak hogy milyen legyen.. Maguktól nem trafáltak volna bele ilyen jól... Egyszerűen tökéletes.De komolyan..
Gondoltam megnézem a többit is.
Mindeggyik hozzájuk illőre sikeredett.

Nem is értem hogy miért ellenkeztem annyira az elején.. Nyilván még kicsit bánt hogy nem szóltak akkor, mikor ők is megtudták, de nem fogok ezen lovagolni..
És kitudja.. Lehet itt ezerszer jobb életem/életünk lesz.. Ebben reménykedem.

James szemszöge:
Hihetetlenül boldog vagyok most.
Most hívott az új főnököm hogy holnap már kezdhetek is akár.
És végre újra a családdal lehetek.
Remélem itt is lesznek barátaim.. Ott Kanadában a két srác lakótársammal nagyon jól kijöttünk.. Ők is ott dolgoztak az étterembe.
Többször is volt hogy külön rendezvényekre is minket kértek fel.
Kicsit féltünk,de mindig bíztattuk a másikat. Talán ez fog a legjobban hiányozni..De jövőhéten úgyis megyek ki a többi cuccaimért.. Akkor majd csapok velük egy bulit.
Rileynak remélem tetszik a szoba.. Digitálisan én rendeztem be neki.
Át is megyek hozzá.

Riley szemszöge:
Éppen a ruhákat pakolgattam mikor valaki kopogott
-Gyere-szóltam ki
-Szia Hugi-ült le az ágyra
-Mit szeretnél James?
-Csak megnézni hogy mizu, már ez is baj?
-Nem dehogyis.. Köszi hogy berendezted a szobám
-Nincsmit.. De honnan tudod hogy én voltam?
-Apuék nem így csinálták volna meg-nevettem
-Ja az lehet-legyintett
-Amúgy biztos vagy benne hogy otthagyod a kinti életet?
-Igen.. De miért ezen lovagolsz? Baj hogy hazaköltöztem?
-Dehogy baj te hülye.. Csak féltelek-mondtam ki amit gondolok
-De nem kell.. Minden jó lesz-fogta meg a kezem
-Akkor jó-öleltem meg

Még egy kicsit beszélgettünk,majd lementünk enni valamit. Rendes elfáradtam ebbe az egész napos pakolásba... Pedig még a ruháim nagy része visszavan...Könyveim még nincsenek.. Elvileg mások lesznek itt.. Holnap veszem fel, de még órákra nem ülök be.. Majd kedden lesz az első igazi napom. Várom már nagyon, de közben valahol félek.. Nem vagyok benne biztos hogy jól fognak fogadni.
De ezeket a gondolatokat inkább elhesegetem.. Legyünk pozitívak.. Bár nekem nem nehéz annak lenni.. Nem szeretek szomorú lenni.. De sírni nagyon sokszor szoktam.. Eléggé érzékeny lélek vagyok...

Remélem tetszik!♥️

[BEFEJEZETT] Életem legjobb döntése-Liam Payne FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora