5.rész

341 10 0
                                    

Másnap
Mostmár nyugodtabban keltem.. És aludni is tudtam az éjjel..
Átmentem a fürdőbe megmosni az arcom,fogam.. Hajam kifésültem, majd visszamentem felöltözni.. Egy egyszerű fekete farmer egy NASA-s felsővel. Basic ruhákat jobban szeretem.
Smink gyanánt alapozót,szempillaspirált és egy rúzst tettem fel.
Még volt időm úgyhogy csináltam két szendvicset, és tettem el egy müzlit. 8 órám lesz ma.. Abból az első négy közös lesz az osztállyal.. Utána lesz 2 németem, és végül 2 tesim.

Mikor kiléptem az ajtón hatalmas hótömeg tárult elém.. Nem vagyok egy nagy termetű, szóval kB a térdemig felért... A járdák már levoltak takarítva. Szerencsére nem csúszott.. Azért most egész enyhe időnk van.

Bementem az A30-as épületbe. Egy lány és két fiú volt csak bennt.. Elég közvetlenek voltak.. Rögtön kérdezgettek és meséltek magukról és a suliról.
-Brenda vagyok, ha gondolod ülhetsz mellém. Nincs padtársam-mosolygott
-Köszi, aranyos vagy
-Na de mesélj, milyen emelt tantárgyak mellett döntöttél?-érdeklődött Oliver
-Biosz és tesi
-Kurva szerencséd van, megfogsz halni olyan jó pali a tanár-áradozott Brenda
-Na majd meglatjuk-nevettem
-Minden lány oda van érte és végigméri a folyosón.. Közben egy hatalmas niagara keletkezik a lányok alatt-röhögött Eric
-Részleteket inkább kihagyom-nevettem én is

Az első óránk szerencsémre osztályfőnöki volt. Mikor meglátott a Tanárnő rögtön felfelé görbült a szája.
-Jó reggelt Gyerekek..Bizonyára észrevettétek hogy lett egy új osztálytársatok.. Riley kérlek gyere ki egy pár szó erejéig.
Tettem amit kért. Kimentem majd szembefordultam a többiekkel.
-Hali mindenkinek.. Riley Brown vagyok és Melbourneből költöztünk ide Londonba. Megpróbálok jó tagja lenni az osztálynak-mondtam el amit fontosnak gondoltam
-Köszönjük szépen Riley,leülhetsz.

Valami kirándulás volt a téma. Elvileg még én is mehetek ha szeretnék. Majd megbeszélem otthon.
A többi óra is egész jó volt... Németen szerencsére Brendával voltam. Hihetetlen hogy milyen jól beszéli már a nyelvet.. Nekem azért még van hova fejlődnöm..
Tesin viszont elváltunk egymástól. Neki két művészeti órája lesz.
Brandon és asszem Jack velem tartottak a tesi öltöző felé.
Átöltöztem, majd felmentünk a terembe.. Bazi nagy volt.. És ehhez még társult egy fele akkora szertár.. Pici belátást nyertem rá.. Tele volt cuccokkal..
Mikor belépett a tanár azthittem hogy rosszul látok.. Igencsak jó pasas.. És elég fiatalnak tűnik..
-Sziasztok kedves diákok. Ahogy látom bővültünk egy taggal-nézett rám
-Igeeen-intettem ki a tömegből.. Szinte akik előttem álltak mind magasak voltak😂😂
-Pár mondatban bemutatkoznál?-mosolygott
Kimentem mellé majd félig felé fordultam.
-Riley Brown vagyok, Melbourneből jöttem ide, nincs több mondanivalóm-nevettem
-Mi a másik emelt tárgyad?
-Biosz
-Akkor fogunk még egy párszor találkozni a héten... Én Mr.Payne vagyok.. Köszönöm szépen, visszamehetsz a helyedre.

Tettem amit kért.. Bemelegítésnek hat kört futottunk.. Gyors gimnasztika után pedig a felváltva játszottunk.. A fiúk fociztak, a lányok pedig kéziztek..Nagyon jó volt a hangulat..
Hamar eltelt az óra. Köszönés után mindenki ment átöltözni.
Brendának dobtam egy üzit,hogy kinnt várom a suli előtt.

Pár percen belül meg is érkezett.
-Na mizujs csajszi?-indultunk el hazafelé
-Semmi különös.. Hát tényleg nem rossz Mr.Payne-nevettem
-Nem rossz? Maga a tökély-áradozott
-Azért nyál maradjon a szádba
-Jajj már-durcázott be

Kellemesen elbeszélgettünk.. Behívtam Brendát egy kávéra, de siet haza.. Majd máskor.

Anyáék már a nappaliban tévéztek.
-Sziasztok-ültem le közéjük
-Mi a helyzet Kincsem?-türt egy tincset fülem mögé Apa
-Semmi érdekes...Nagyon tetszik a suli, már egy jó barátnőm is van
-Jajj de jó.. Látod mondtuk hogy jó lesz-ölelt meg
-És nektek milyen a munka?-közben letettem a táskám a földre
-Kicsit még szokatlan, de egyébként zseniális-lelkesedett Anya
-Annak örülök, de én megyek tanulni-pusziltam meg őket

Megírtam a leckéket,majd kicsit németet tanultam. Kaptunk fel szavakat.. Pénteken írunk belőle.. Bár már az összeset ismertem ezek közül😂Ismétlés a tudás anyja.

Miután James hazajött vele is beszélgettünk egy kicsit, majd csináltunk egy gyors vacsorát. Közben mindenki eleecsetelte a holnapi napja menetrendjét. Igazából a többiek ugyanakkor jönnek haza mint ma meg tegnap. Én viszont már remélhetőleg negyed háromkor itthon leszek.. 7 órám lesz az órarend szerint.
Kilenc fele mindenki elvonult a szobájába.. Nem volt kedvem a kádban ázni,úgyhogy inkább lezuhanyoztam.. Elvégeztem az esti rutinom, majd irány az ágy. Bejelöltem az osztálytársaim a csoport alapján.. Oliver már reggel bevett.. Nagyon közvetlenek voltak velem.. Nyilván vannak akik teljesen leszarnak az osztályból de míg vannak jó arcok, a többi nem számít...

[BEFEJEZETT] Életem legjobb döntése-Liam Payne FF.Onde histórias criam vida. Descubra agora