Öncelikle herkese merhabaa..
Yeni bir kurguyla geldiim
Normalde Öğretmen & Öğrenci ilişkisi kitaplarını okumam ama geçenlerde gözüme bir kaç tane çarptı ve denemek istedim🌻 Neyse umarım beğenirsiniz sizi seviyorum🌙
Vote ve Yorum atmayı unutmayın ihtiyacım var💫
Bu arada bazı yerleri texting gibi olacak zaten görürsünüz 🌺
—————🪐[kjs&kth]🪐—————"Of Jen artık bi sussan mı sabahtan beri tepemde yeni hoca yeni hoca başlayacağım şimdi ama ya!"
Jennie artık daha fazla ısrar etmedi ve "ben seni o gelince görürüm"bakışı atıp kafasını omzuma yasladı.Çok seviyorum ben bu kızı ya bak yine kıyamadım.
Okuldaki herkes onu konuşuyordu.Adı sanırım Taehyungmuş.Pek taktığım söylenemez ama normalde bi hoca geldiğinde bu kadar olay olmazdı.Bilmiyorum bu işte bi gariplik var ve sanırım okul hocaların çoğunluğunu değiştiriyormuş.Bakalım bu Taehyung hoca hangi dersin hocası..
Ben böyle düşünürken kapı açıldı ilk başta oralı olmasamda gelen kişi beni şaşırtmıştı..Ne yani bu muydu bizim Taehyung hoca?Üzüldüm doğrusu adam tam playboy olcakmış ..
Sınıfta göz gezdirdikten sonra gözleri beni buldu ve bi kaç saniye takılı kaldı bu bile beni heyecanlandırıyordu en garip yanı ise buna engel olamıyordum..
Biraz durduktan sonra konuşmaya başladı;
"Herkese merhaba arkadaşlar ben Kim Taehyung yeni Matematik hocanızım,kısaca bana Bay Kim diyebilirsiniz.Ayrıca dersimi işlerken dikkatimi dağıtacak herhangi bişey istemiyorum ders işlerken oldukça disiplinliyimdir.Şimdi ilk önce sorularınızı alayım sonra sizi tanıyalım ve ilk dersimiz böyle geçsin evet soruları alabilirim?
Neden bilmiyorum ama sorasım geldi:
"Bay Kim kaç yaşındasınız?""27 yaşındayım"
Başımı onaylar şekilde sallayıp yerime oturdum.Jennie bana pis pis sırıtmaya başlamıştı bile tanrım bu kız cidden manyak!
Sınıftakiler bir kaç soru daha sorduktan sonra Bay Kim bizi tanımak istediğini söyledi ve sıradan herkes kendini tanıtmaya başladı.Sıra bana gelince,
"Merhaba Bay Kim..Ben Jisoo,Kim Jisoo."
Başını salladı ve sıra Jen'e geçti ve sırayla herkes kendini tanıtmış oldu.Aynı zamanda sınıf öğretmenimiz olduğu için rehberlik derslerinde de görüşecektik.
"Çocuklar sınıfta başkan gibi bir şey var mı ?"
Eun Ji hemen atladı
"Yok hocam ama isterseniz seçebiliriz."
Tamam şimdi herkes kimi istediğini söylesin kağıtlarla falan uğraşmayalım""Şimdi ilk kapı tarafı söyleyin kim olsun?"
"Jisoo""Jisoo"
"Jisoo"
"Jisoo"
.........
Ne yani bunlar niye benim ismimi söylüyor ki ben anlayamadım ya ben başkan olmaya olurum da üşeniyorum cidden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher |kjs&kth|
FanficSeninle "biz" olmak en önde gelen hayalim Kim Taehyung.. Ve ben hayallerimin peşinden sonuna kadar koşacağım. Önümde hangi engeller olursa olsun.