🪐'2

111 13 27
                                    

Selam bal petekleriiim🤍 Çok bekleyemeden yeni bölüm atmak istedim 🌺 Daha fazla sıkmadan hikayeye geçelimmm
Bu arada shiplerimizi hatırlatayım
•Vsoo
•JenMin
—————[kjs🪐kth]—————

Bay Kim ve diğer öğretmenlerimin siparişini aldıktan sonra Bay Kim müdürümüzle konuşmaya gitti.Bende gidip Jen'e söyleyim bari.

"Jenn"

"Efendim Kuzum"

"Jen bizi çağırıyolar sevgili hocalarımız"

Dedim önlüklerimizi çıkarıp masaya ilerlerken.

"Haa bizim şu koyun sürüsü dediğimiz masada Bizim hıcalar mı var?"deyince

Yedisi birden bize baktı.Salak mısın Jennie.
Zahmet etme ben cevaplarım

Evt.

"Kızım sen gerizekalı mısın acaba?"

"Kızlar kavga etmeyi bırakıp bu koyun sürüsünün yanına gelecek misiniz?"dedi Bay Park.

"Jen annecim kafana taş mı düştü yavrum iyi misin?" dedim ve öasaya ilerledik.

Bak Jeon söze girdi
"Kızlar siz kardeş misiniz soyadlarınız da aynı ve sürekli berabersiniz aileniz kızmıyor mu ya da durumunuz mu yok da çalışıyorsunuz üstelik yine beraber?"

"Şöyleki Bay Jeon kardeş değiliz ama kardeşim olsaydı bu kadar sevemezdim kendisini..Biz 5 yaşından beri hep beraberiz.Aile mevzusuna gelince bir gün Jen'in ailesi ve benim ailem.."

Jen aplayacağımı anladı ve devam ettim bende omzuna yaslandım.Jen benim her daim yanımdaydı iyiki var sıfatını yediğim.

"Aile yemeğine çıktılar bizde bizim evde oyun oynuyorduk o zaman bizi kaza olmuş ve bizi birbirimize bırakıp gittiler o günden beri hep yan yanayız aslında ondan öncede öyleydik tabiki ama şuan tek ailemiz biziz umarım anlatabilmişimdir yani evleri sattık ve parasıyla ortak bir ev aldık hala o paranın bir kısmı bankada evden başka hiç bişey harcamadık hatta banka hesaplarımız bile ortak..5 yıldır tek başımıza birbirimize yetiyoruz."

Hepsi bizi pürdikkat dinledi ve ne zaman başımız sıkışsa onları arayabileceğimizi ve çekinememiz gerekitğini söylediler.

Jen her zaman benden daha dayanıklı olmuştur benden başka kimseye duygularını tam belli etmez ve benden başka arkadaşı yoktur..

Aynı şekilde benimde öyle birbirimizden başka kimsemiz yoktu koca dünyaya karşı ikimiz..

Biraz daha sohbet ettik ve onlar oturmaya devam ederken bizde işlere devam ediyorduk.

Bi adam geldi ve boş bir masaya oturdu.Gidip bakayım dedim
"Hoşgeldiniz beyefendi,ne istersiniz?"

Sesli bir şekilde..

"Seni isterim yavrum geceliğin me kadar neyse bütün ömrümü vermeye hazırım güzelim!"

Bütün kafe buraya bakarken benim gözlerim dolmuştu.

Jen hemen yanıma geldi

"Adi pislik şerefsiz oç! Sen kimsin lan seni keserim uzaklaş buradan bak fena olur tamam mı!"

Teacher |kjs&kth|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin