4• önemli değil

417 42 5
                                    

Jaehyun kendini direkt yatağına attı düşenemiyordu ne ara gözünün bu kadar döndüğünü anlayamıyordu. Sevgilisi elleri arasından kayıp gitmişti, ve o buna küstah tavırlarıyla izin vermişti. Arkadaş çevresi onu bir bataklığa saplamıştı ve o bunun yavaş yavaş farkına varıyordu. Gözü sadece para gören insanların yanında o da onlar gibi olmuştu. Kullanıldığını sevgilisinin Jaehyun'un kolları arasında bayılmasıyla fark edebilmişti. Yaptığı asla affedilemezdi Taeyong'u bok gibi hissettirerek geçirmişti son bir yılını. Onunla tekrar eskisi gibi olmak için şu an her şeyini verirdi. Taeyong'un yokluğunu anlaması zaman alsa bile yüz yüze geldiklerinde Jaehyun tekrar gaza geliyordu, tekrar Taeyong'u kırıyordu. Kendini kontrol edemiyordu. Taeyong'un dizlerine kapansa bile asla affedilmeyeceğini bilmesi Jaehyun'u daha çok kızdırıyordu. Tavanı izleyerek ve yaptıklarına pişman olarak geçirdiği on beş dakikadan sonra telefonuna bir mesaj gelmişti.

John
bilmiyorum merak
ettin mi ama taeyong iyi

'görüldü'

İyi olduğunu bilmek azda olsa iyi gelmişti Johnny'e bir şey yazmamıştı ne yazabilirdi ki zaten? Yataktan kalkıp kendini duşa attı.




Johnny ve Ten kendi aralarında konuşuyolardı Taeyong ise uyuyordu ev sakindi. Johnten ikilisi ise arkadaşları için oldukça endişeliydi Taeyong'un intikam almak istediği her halinden belliydi ama onlar Taeyong'un bunu yapabileceğinden pek emin değillerdi psikolojik olarak bunu yapamazdı şu an gerçekten kötü bir haldeydi. İkili sohbet ederken içeri Taeyong girmişti çaprazlarındaki koltuğa oturup kafasını geriye yaslamıştı.

"Onu yıkmak istiyorum...bitirmek istiyorum  vücudunu hareket ettiremeyecek derecede yorgun ve mutsuz olmasını istiyorum."

"Bak yaptığı gerçekten hoş değil sana çektirdiklerini seni ne kadar üzdüğünü biliyorum ama vaktini ona harcamaya değmez."

"John doğru söylüyo uğraşmana değmez bırak ne bok yerse yesin."

"Ben ne çektiysem o da çekmeli vaktimi harcamam umrumda bile değil sadece acı çekmesini istiyorum."

"Sen nasıl istiyosan öyle yap ama kaldırabilecek misin bak beni yanlış a-

"Ne demek istiyosun neyini kaldıramıyım, ben Taeyong'um o Jaehyun'sa ben de Taeyong'um verdiğim kararların hepsini ne pahasına olursa olsun yaptığımı gayet iyi biliyosun ha kaldırabilimiymişim komik."

Taeyong salondan çıkıp kaldığı misafir odasına ilerledi. Odaya girdiğinde etrafa bi bakıp sırt çantasını kapmıştı. İçine kıyafetlerini dolduruyordu bavulunu sonra almaya gelirdi şu an onu idare edebilecek birkaç parça bir şey alsa yeterdi.

Salonun önünden geçerken kafasını hiç çevirmeden sadece ben gidiyorum demişti. Ten hemen peşinden gelmişti Johnny ise oturuyordu o Taeyong'a bu kadar iyilik yaparken bi anda Johnny'i terslemesi...kırılmıştı.

"Nereye gidiyorsun hastaneden daha yeni çıktın Taeyong beni dinle buraya gel!"

Ten arkasından bağırıyordu ama Taeyong kararlıydı ne planladıysa yapıcaktı.

"Johnny'e üzgün olduğumu ve minnettar olduğumu söyle."

Merdivenleri hızlı hızlı iniyordu gideceği yer Jaehyun'la kaldıkları evdi tabi ki onun orda olduğundan emindi. Gidip her şeyi şimdi başlatıcaktı küçük bir kavga Taeyong'a daha fazla zarar veremezdi. Motoruna atlayıp eve doğru olabildiğince hızlı gitmeye çalışıyordu.






Jaehyun yiyecek bir şeyler hazırlıyordu ne kadar yemek istemese de kullandığı ilaçlardan dolayı bir şeyler atıştırmalıydı. Kendince mırıldanıyordu bir anda Taeyong'un Jaehyun'dan en çok dinlemeyi sevdiği şarkıyı mırıldanmaya başlamıştı. Gözleri istemsizce dolarken onları tutamadı bir bir süzülüyolardı. Elinin tersiyle yüzünü silip önündeki sebzeleri doğramaya çalışıyordu ama olmuyodu dolan gözleri yüzünden önünü göremiyordu.

"Ahh!"

Elini kesmişti derin olduğunu düşünmeyerek peçeteye sardı ama çok fazla kanıyordu. Görüntüsü iyice netleşirken peçeteyi çekti parmağını nasıl bu kadar derin kesebilmişti. İlk yardım çantasını ararken kapı çalmıştı bu saatte kimse gelmezdi ya da aramazdı Jaehyun'u. Sızlayan eline aldırış etmeden kapıya ilerledi meraklı bir şekilde. Kapıyı açtığından karşısında hiç beklemediği birini gördü.

"Selam özlemişsindir beni diye geldim çekil şurda- ah pardon yani çekilir misin?"

"T-taeyong?"

"İlk defa görmedin beni Jeong Jaehyun."

Jaehyun ona deliler gibi sarılmak istiyordu ama Taeyong'un hiç öyle bir hali yoktu. Göğsünden sertçe kenara itilmesi ile kendine gelmişti.

"Neden geldin?"

"Kalıcak yerim yok ve aylarca bu evin kirasını ben ödedim sen ortalıkta yokken yani her an kovulabilirsin burdan hareketlerine dikkat et."

Taeyong onu özlediğini daha çok fark etmişti ve bu istemediği bir histi gözü Jaehyun'un kanlar içindeki eline kaydı.

"Elin!"

Panik olmuştu belli etmemeliydi. Jaehyun da eline baktığında akan kanları görüp bayılacak gibi olmuştu.

"Hastaneye gidiyoruz hemen Jeong Yoon oh!"

Jaehyun Taeyong'un ağzından uzun süre sonra diğer ismini duymuştu elinin acısını bile hissedemiyordu.

"Taksi çağırıyorum bekle üstüne bir şeyler geöçir.Tanrım! Evde neden yarı çıplak geziyosun üstüne bir şeyler giy hemen kan kaybından bayılacaksın şimdi."

Hemen dolaba yönelmiş üstüne bir tişört geçirmeye çalışmıştı ama elini kaldıramıyordu sesini duyurabilmek için kapıya yaklaşıp seslendi.

"Ya-yardım edebilir misin?"

Sürekli kekelediği için kendine sövüyordu.

"Bekle."

Bu kadar yakın olmayalı aylar geçmişti. İkiside birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu. Jaehyun ağlamak üzereydi karşısındaki nefes kesen adamı nasıl bu kadar yıpratabilmişti güvenini nasıl kaybedebilmişti?

"Oldu işte taksi gelmiştir çabuk ol."








Hastane'nin acil kısmına girmişlerdi hemen. Taeyong ceketinin cebindeki peçete paketini bitirmişti gerçekten parmağını nasıl bu hale getirdiğini merak ediyordu. Jaehyun ise bu süre zarfından Taeyong elini tutuyo diye mutlu oluyordu. Yanlarına hemen bir doktor ve hemşire gelmişti. Dikiş atılması gerekiyordu sadece basit bir mutfak bıçağıyla parmağını bu hale getirmişti.








Jaehyun'un parmağı hafif sızlıyodu daha iyiydi yanında Taeyong'un olması ona her şeyi unutturuyordu.

"Teşekkür ederim."

"Önemli değil." demişti Taeyong duygusuz bir ifadeyle daha çektirecekleri vardı ona,şimdi iyi davranması daha sonrasında Jaehyun'u daha çok yıkacaktı o da bunu istiyordu zaten.

ehe bakın ölmedim ama yazmayı unutmuşum birkaç bölüm kusuruma bakmazsınız artık 💖💖💖

Bye Bye My Blue|•JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin