Jaehyun kuryenin ona uzattığı paketi alıp balkona sevgilisinin yanına geçmişti. Saatlerce onu izlemek istiyordu onu çok fazla özlemişti.
Önüne konulan paket ile Taeyong küçük çocuk gibi sevinmiş hızlıca açmaya çalışmıştı.
"Hey hey yavaş ol!"
"Açım aç!"
Taeyong kaşlarını çatıp konuşunca Jaehyun gülümsemişti sevgilisi bıraktığı gibiydi, aynıydı bir bebeğe sahipti Jaehyun.
Yemeklerini yiyip küçük katlanılabilir masayı kaldırmışlardı, Taeyong kafasını Jaehyun'un göğsüne koymuştu sevgilisi de onu kolları arasına almıştı. Burdan hiç kalkmayabilirdi Taeyong'un bütün dertlerinden kurtulduğu noktaydı burası. Saatin iyice ilerlemesiyle şehir karanlıklaşmıştı, yıldızları görebiliyorlardı çok yoktu ama birkaç tanesini seçebiliyordu gözleri.
"Hala motosiklet kullanıyor musun?" bir soru yöneltti Taeyong sevgilisine.
"Hayır, seninle aramızın bozulmasını sağlayan şeylerden biriydi resmen bir daha asla kullanmam." demişti Jaehyun pişmanlık dolu sesiyle.
"Uyuyalım mı, yarın hem bir yerlere gideriz olmaz mı?" dedi Taeyong.
"Sen nasıl istersen bebeğim fark etmez."
Jaehyun bebeğini kucaklamıştı bir anda Taeyong şaşkın gözleriyle bakmıştı bir iki saniye kadar ona, ama sonrasında hoşuna gitmişti. Bu anlarını çok özlemişti tekrar başa dönmemeyi diliyordu içinden o zaman gerçekten yaşayamazdı.
Taeyong'un odasına ulaştıklarında ise ikiside birbirlerine attıkları bakışın anlamını biliyorlardı. Jaehyun Taeyong'u yatağa sakince yatırmıştı. Jaehyun'un altında kalan Taeyong sevgilisinin yüzünü tutmuştu bir eliyle, diğer elini de boynuna sarmıştı. Burunları birbirlerine değiyordu ikside bu anı deli gibi özlemişti. Taeyong önce davranıp sevgilisinin dudaklarıyla buluşmuştu, bütün vücudunu kaplayan bu hissi özlemişti, onun dokunuşlarını özlemişti. Jaehyun sevgilsinden ayrılıp tişörtünü çıkarmıştı bu gece çılgına döneceklerdi bunun farkındalardı.
Jaehyun Taeyong'un dudaklarından boynuna inmişti izler bırakıyordu, sevgilisi ise bazı sesler çıkartıyordu. En son ise bütün kıyafetlerinden kurtulmuşlardı birbirlerini hissediyorlardı.
Aralık kalan perdeden odaya güneş giriyordu, ikili ise siyah yorganla bütünleşmişlerdi birbirlerine sarılıp gülüşüyorlardı. Sanki ilk kez böyle bir an yaşamış gibilerdi lise yıllarına geri dönmüşlerdi dün gece ilk seferleri gibiydi birbirleri için açlardı.
Jaehyun sevgilisinin dudaklarına küçük bir öpücük kondurup konuşmuştu.
"Dışarda yiyelim mi gene, evde kalmak istemiyorum hiç."
"Olur bebeğim hava da güzel zaten ayrı kaldığımız zamanların acısını çıkartalım."
Taeyong sevgilisine daha sıkı sarılmıştı burdan ayrılmak hiç istemiyordu.ühüğüğhühüğ burayı o kadar özledim ki ağlıyorummmm bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum ama ödevlerim bittiği için artık buraya sık bölüm atabileceğim sizi seviyorum hepinize iyi yıllarrr💗💗💗
herkes yılbaşı özel bölüm yazıyodu bizimkiler yaz ayında olduğu için öyle bi şey yazamadım içimde kaldı bddknslsnsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bye Bye My Blue|•Jaeyong
Fanfictionİki sevgilinin motosiklete ilgi duymasıyla başlayan serüven onların sonlarını getirmişti Jaehyun gittikçe değişmeye başlamıştı buna daha fazla dayanamayan Taeyong Jaehyun'dan ayrıldıktan kısa bir süre sonra, Jaehyun ona geri dönmek istemişti ama Tae...