Dikkat⚠ bu bölümde hem benim hem de karakterlerin dramione nefretini görebilirsiniz. Eğer bu shipi seviyorsanız bu bölümü okumamanız eğer illa ki okuyacaksanız da yorumlara kaba şeyler yazmayınız. Bunlar sadece benim fikirlerim. Teşekkürler ⚠
Ben: Harry vurmayı kes
- Hayır. Bu ne biçim ship böyle.
Ben: Bunu ben de istemiyorum tamam mı. O yüzden otur şuraya ve yorumla. Hadi
- İyi be. Beğenmiyorum. Tamamen karşıyım. Hiç güzel değil. Mione ve malfoy mu. Hadi ama. Bunu shipleyenler var mı gerçekten
Ben: Var. Hatta o kadar çok ki. Tahminimce potterheadlerin yüzde yetmişbeşi bu ikisini yakıştırmakta.
- Ama ya şimdi herm gelsin görürsün sen gününü
Ben: Ya ben naptım ki şimdi. Neyse herm gelsin
Herm: Neyi yorumluyoruz
Ben: Sen ve draco
Herm: Ne. Neden hep ben.
Neville: Hey o benim lafım. Ve ben nerden çıktım. Neyse gidiyorum.
Ben: Herm herm herm herm herm. O kadar çok söyliyceksin ki bunu.
Herm: Tamam bunu hiç onaylamıyorum hiç bepenmedim. Çok saçma bence. Bana bulanık diyen biriyle niye birlikte oliyim ki.
( Çaktırmayın önceki hikayemde bunlarla diğer slyler arkadaştı ama çok da şaapmayın)
Ben: Draco gelsin
Draco: Neden buradayım. Bulanık ve potah neden burda. Ve neden ekranda dramione yazıyo.
Ben: Ship yorumluyoruz. Ve ekrandaki de sen ve hermin shipi.
Draco: Bulanık ve ben mi. Hah. Komik olmayın.
Ron: Ona bir daha bulanık dersen ağzınla alt tarafını yerini değiştirim.
Ben: Lütfen sakin olalım kan çıkmasın. Ama draco bir daha söylersen ağzına asa sokarım haberin olsun.
Draco: İyi be. Ben astoriamı seviyotum bi kere. ( bu sana @limenamalfoy)
Astoria: Hıh. Hiç olmamış. Mugglellar bunu bepeniyor mu gerçekten
Ben: Evet beğeniyorlar. Çoğunluğu hem de.
Ron: Yorumlamak istiyorum. Hiç beğenmedim. Benim mionem ve malfoy. Peh. Saçma. Boş. Gereksiz. Aptalca. Neden mione. Beni shipleyin ama mioneye dokunmayın.
Harry: Hey burası benim programım sanıyordum.
Ben: Evet ama shiplerle alakalı kişilerin de konuşma hakkı var.
Harry: Tamam mioneyi herkesle shiplediklerini söylemiştin değil mi.
Ben: İstersen birazını sayıyım. Snape. Voldemort. Pansy. Hatta filch bile var.
* Herkes bayılır *
Ben: Eh bitirelim bari. Sonraki bölüm görüşürüz.
Gerçekten filcmione diye bişey var. Kusmak istiyorum ya.
Neyse siz bana buraya sonraki bölüm hangi shipi istediğinizi yazabilirsiniz.
Ama önce söz verdiğim gibi senin istediğin @limenamalfoy