🎶BTS /Jamais Vu
. İyi okumalar .
"Lisa, çıkmamız lazım."
Ben daha merdivenlerden inerken Lisa'ya geç kalacağımızı söylüyordum.
"Geldim, Chae."
Siyah şişme montumu giymiş, kısa topuklu notlarımı çıkarıyordum. Botlarımı kısa sürede giymiş sonrasında Lisa'ya dönmüştüm.
Üzerinde İspanyol paça yırtık kot pantolon ve siyah, göbeği açıkta bırakan boğazlı kazak vardı. Onun üzerinde siyah şişme montu vardı. Benimle hemen hemen aynıydı sadece benim kotun yırtık değildi, kazağımsa siyah değil beyazdı...
Çantama gerekli birkaç şeyi koydum, evin anahtarıda alıp çıktığımda arkamdan Lisa'da geliyordu.
Çalıştığımız akustik bara gidiyorduk. Hafta dört kere tek sahne alırken, haftanın kalan günlerimde Lisa ile sahne alıyorduk. Ve bu şekilde geçinip gidiyorduk.
Üniversite son sınıftık.
Jennie ailesinin şirketinin başına geçmişti. Jisoo Amerika'da yaşıyordu artık. Ve arada görüntülü konuşuyorduk çünkü işlerden başını kaldıramıyor. Bir oğlu ve Amerika'da tanışıp evlendiği koreli bir eşi vardı. Adı Namjoon'muş.
Arabayı barın biraz ilerisine park etmiş, araçtan inmiştik.
Bu gün Lisa ile sahne alacaktık. O yüzden gitarımı getirmemiştim.İçeri girip Seok-jin'in yanına geçtim. Lisa ise erkek arkadaşı Taehyung'un yanına gitmişti. Seok-jin'in erkek kardeşiydi. Burada baristoluk yapıyordu.
Ben mi? Kafasıno dersten kaldırmayan ben... Sanırım hayır... Daha onu aşamamışken.
"Chae, sahne vakti" Seok-jin'in seslenmesiyle kendime geldim.
Lisa ile seçtiğimiz şarkı, Lisa'nın en sevdiği şarkıydı...
Jamais Vu...
Tae'nin ve onun yazdığı şarkıydı.
Ahh! Her neyse... Yavaş adımlarla sahneye ilerlemiş ve bar sandalyesine oturmuştum, beni gören Lisa hemen sahneye gelmişti. Onun için ayrılan bar sandalyesine oturmuştu. Arkama dönüp kısık sesle şarkının ismini söylemiştim ve işaret vermiştim.
Plana göre şarkıya Lisa. Girecek ilk üç paerı o söyleyecekti.
...
Plase give me a remedy
A remedy that will make my heart beat again
What shuold ı so now
Plase save me, give me another chance
Plase give me a
...
A remedy, a melody
A memory that will be left behind just for me
If I stop at this paint
İf I just turn it off, everything will be more cpmfertable
...
Plase give me a remedy
A remedy that will make hear beat again
What should ı do now
Plase save me, give me another chance
Plase give me a
Remedy
...
I contiue running, and I stumble again
...
So give me a remedy
A remedy that will make heart beat again
What should I do now
Plase save me, give me, another chance
Plase give me a remedy
...
What should I do now
...
Plase give me a another chance
I won't give upŞarkıyı bitirdiğimde alkış tufanı kopmuştu.
Lisa başlamış, ben bitirmiştim şarkıyı...Sahneden ineceğim sırada beyaz ışıklar açılmış. Merdivene atacağım adım boşa gelmişti gördüğüm yüzle.
Beni terk etmişti. Bir hiç uğruna beni terk etmişti.
Jeon jungkook beni terk etmişti. Hiç yapmadığım bir şey uğruna......
Devam edecekHepinize merhaba uzun bir aradan sonra tekrar buradayım... Umarım bu yazdığım Rosekook fici için beni yargılanmazsınız.
Bangtanpink shipleyen biri olarak umarım seversiniz bu kurguyu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TİME / ROSEKOOK
FanficDüzene soktuğum hayatımı, dağıtmama izin vermeyeceğim... Jeon Jeongguk. ... Başlama tarihi 19.10.2020 ... Bitiş tarihi