İkinci Bölüm

174 17 3
                                    

🎶BTS Jungkook/We Don't Talk Anymore                         

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶BTS Jungkook/We Don't Talk Anymore
        
                 .    İyi Okumalar   .

Jeongguk , o buradaydı.

On iki ay sonra ilk defa aynı ortamdaydık.

Taehyung benden pek haz etmezdi, çünkü Jeongguk'un kendine zarar vermesinden beni sorumlu tuttu hep.

Jamais Vu bu şarkıyı Jeongguk ve Taehyung yazmıştı. Bizim için Lalisa ve benim için yazmışlardı. Ama şarkıyı hiç kabul etmedim, Lalisa'ydı bu şarkıya ait olan. Bu şarkıyı o hak ediyordu.

Sahneden yavaş adımlarla inip Seok-jin'in yanına geçtim sanki Jeongguk'u hiç görmemiş gibi. Lalisa çoktan Taehyung'un yanına gitmişti.

" Yoon-Gi'nin yanına geçiyorum. "
Seok-jin'e haber vermem yeterli oluyor genelde.
Beni başıyla onaylandıktan sonra barmenin yanına yani Yoon-Gi'nin yanına adımladım. Gerçi biraz zor oldu dans eden insanlardan ama hızlıca izin isteyip geçtim.

Yoon-Gi beni görünce önüme bir kırmızı şarap koydu. Çünkü genelde ondan kırmızı şarap isterdim. Bardağı yavaşça kafama dikip, Yoon-Gi'ye seslendim.

"Lütfen, ağır bir şeyler ver." Kafasıyla beni onaylayın. Önüme bir tane viski bıraktı. Hızlı bir şekilde içtiğimde sarı sıvı boğazımı yakıp miğdeme doğru yol aldı.

"Aynısından mı?" Onu kafamla onayladım. Başka bir bardak daha verdi tam uAnığ alacaktım ki uyarı bir tonda konuştu. "Hızlı gidiyorsun Roseanne!" Elindeki bardağı kaptığı gibi içtim. Bir tane daha istediğimde eli mahkum verdi.

Buradan kimin ne yaptığı görünüyordu. Jeongguk yavaş adımlarla sahneye ilerliyordu, benim kalktığım yere yüksek var taburesine oturdu.

Arkadaki rkadaşlar şarkıya girdiğinde biraz bekleyip Jeongguk'da şarkıyı söylemeye başlamıştı.

...
We don't talk anymore, we don't talk anymore
Artık konuşamıyoruz, artık Konuşamıyoruz

We don't talk anymore like we used to do
Eskiden yaptığımız gibi artık konuşamıyoruz

We don't love anymore
Artık sevemiyoruz

What was all of it for?
Hepsi ne içindi?

Oh, we don't talk anymore like we used to do
Oh, eskiden yaptığımız gibi artık konuşamıyoruz

I just heard you found the one yoı've been looking
Aradığın itimi bulduğunu duydum

You've been looking for
Sen arıyordun

I wish ı would have known that wasn' t me
Keşke ben olmadığımı bilseydim

MY TİME / ROSEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin