🎶Blackpink ft. Card B - Bet You Wanna
.Iyi Okumalar.
Otobüsten inerek yolun karşısına geçmek için yaya geçidi e ilerledim.
Yolun karşısına geçtikten sonra sağa sapıp ara sokağa ilerledim. Burası çok tekin bir yer değildi belki ama kestirme bir yoldu aynı zamanda.
Sokağın sonundan sola dönüp yokuş
aşağı olan yoldan inip ilerledim.Kafam çok dağık olduğu için adımlarımı görmüyorum bu yüzden dikkatsizdim.
Jeongguk'un uzun süre sonra karşıma çıkmasının nedenine neydi? Sonuçta ben değildim onu hayatımdan çıkarann, hayatın o beni çıkardı.
O dönem konservatuvar okuyordum ve çok sisterliydim. Lisa ile grup çıkarmak istiyorduk. Hem Seok-jin'in yanına da çalışıyor hem de sokakta çalıp söylüyorduk.
Ailemin öz olmadığı tesadüf eseri öğrendim Jeongguk'un sarhoş olduğu bir zaman öğrendim daha sonra ise Bayan Kim ve Bay Park'tan aldığım saçlar ile DNA Testi yaptırıp sonuçları beklemiştim. Sonuçlar tam da Jeongguk'un dediği gibi olmuştu.
Bunu bilipde bana söylememesi yüzünden Jeongguk'la tartışmıştık.
Üstüne bir hafta geçmeden biyolojik anne ve babam hatta ablam çıkmıştı.
Ablam bir avukattı ve son üç yıldır beni aradıklarını söyledi. Aynı şekilde onlarlada DNA Testi yaptırmış sonucunda ise kocaman, kırmızı harflerle yazılmış POZİTİF yazısıyla karşılaşmıştım.
Sonra barda sabahlamıştım ve ben salak kafam Cha-Min'in yerine gitmiştim. Yani Park Jimin'in abisinin yerine...
Ahh... Her neyse.
Kafamı kaldırdığında yalnış sokakta olduğumu fark ettim. Hatta bu sokağı bilmiyordum bile. Sadeca on dakikalık yoldu, yürümem gereken yol.
Otobüsten indiğimde saat 12.40 .
Telefon saatime baktığımda çoktan saatin 01.30 olduğunu fark ettim. Ya buradan bir şekilde caddeye çıkıp durağa ilerlemwliydim ya da Yoon-Gi'ye aramalıydım.
Barın çoktan daha kalabalık olduğuna eminim. Bu yüzden Lalisa'yı arayabilirim sanırım.
Telefonumu açtığımda kapalı olduğunu anladım. Kulaklığı ve telefonu sinirle çantama atıp, şişme montuma daha çok sarıldım.
Hızla arkamı döndüm, yüzümü çarptığı bedenle sarsılıp geriye sendeledim. Yani en azından düşmemem için çarptığı beden ellerini belime sarmıştı. Ama ama ben onu itekleme iye çalıştığım için ayaklarımız birbirine dolaşmışgı ve ben onun üzerine düştüm sanrım. Hızla ayağa kalkıp, benim yüzümden düşen adama elimi uzattım. Elimi tutup ayağa kalktıktan sonra bana bakmaya başladı bende üzerimi sirkeli ekle meşgüldüm.
Hafif çakırkeyiftim.
"Özürüm dilerim biraz dalgınım kusura bakmayın." deyip önünde eğildim. "Sorun değil, Chae."
Jeongguk'un sesiydi bu Aman Tanrım!
Bu onun sesiydi!
Jeongguk yanımdaydı, üstüne düşmüştüm.Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
Gözlerinin pişmanlıkla parladığını iliklerime kadar hissettim o an.
Hiç bir şey söylemeden arkamı dönüp adımlamaya başladım. Girmiş olduğum sokaktan çıkıp sola saptım ve çıkmaz sokakla karşılaştım. Arkamı döndüğümde tanımadığım bir beden vardı yanımda.
...
Devam Edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TİME / ROSEKOOK
FanficDüzene soktuğum hayatımı, dağıtmama izin vermeyeceğim... Jeon Jeongguk. ... Başlama tarihi 19.10.2020 ... Bitiş tarihi