Chapter~6•

201 2 0
                                    

        •~•Falshback•~•

𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎 𝚍𝚒𝚎𝚍. "𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎" 𝙸 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚈𝚎𝚜 𝚍𝚘𝚕𝚕" 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎 "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜" 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚘𝚡 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 "𝙾𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘𝚠 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚊 𝚐𝚘 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛.

𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝙸 𝚏𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚝 𝚊 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚜𝚙𝚛𝚊𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝. 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚋𝚔𝚠 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚐𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚎𝚣𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚝.

𝙰 𝚍𝚊𝚢 𝚘𝚛 𝚜𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎'𝚜 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠𝚜 𝙸 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚠, 𝚑𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘑𝘦𝘳𝘰𝘮𝘦'𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳𝘦. "𝘠𝚎𝚜" 𝙸 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 "𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙹𝚎𝚛𝚎𝚖𝚒𝚊𝚑 𝚅𝚊𝚕𝚎𝚜𝚔𝚊.

𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚞𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚡 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚐𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚝. 𝙾𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚐 𝙸 𝚠𝚛𝚘𝚝𝚎 𝓕𝓻𝓸𝓶. 𝓦𝓪𝔂𝓷𝓮 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻𝓹𝓻𝓲𝓼𝓮𝓼. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝙸 𝚑𝚒𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚛𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝. 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚔𝚢. 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝𝚝𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚒𝚛, 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚙𝚞𝚣𝚣𝚕𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛.

𝙷𝚎 𝚏𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚡 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚝 𝚜𝚙𝚛𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚜𝚔 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚔𝚎𝚢 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚘𝚏𝚏. 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚗𝚎𝚎𝚜, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚐𝚊𝚛𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙷𝚞𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚒𝚝.
𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚗𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚑𝚞𝚐𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎.

𝙷𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚊 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚞𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎. 𝚄𝚗𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚑 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝙷𝚞𝚜 𝚊𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚎𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.. 𝚈𝚎𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚞𝚋𝚓 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝙸 𝚂𝚂𝙴 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜.

𝙰 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚙𝚊𝚕𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚍.

𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝙹𝚎𝚛𝚎𝚖𝚒𝚊𝚑 𝚑𝚎'𝚍 𝚋𝚕𝚎𝚠𝚟𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚝𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚍𝚞𝚜𝚝. 𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚎'𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝙹𝚊𝚖𝚎𝚜 𝙶𝚘𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚘𝚑 𝚑𝚘𝚠 𝙹𝚎𝚛𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝.

𝙹𝚒𝚖 𝙱𝚘𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚒𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚊𝚍 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚜𝚜. 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚣𝚣𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑.

(𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝)
𝙱𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 𝚘𝚛 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝟸 𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚊𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝙹𝚎𝚛𝚎𝚖𝚒𝚊𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍. 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚍 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚒𝚏 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.

   •~•End•~•

"I'm sorry Jer" I tried talking to Jeremiah all day he was quite mad at me. "Alice" He said "I'm sorry Jeremiah please forgive me" I asked him touching his shoulder "Alice you had a choice why did you" He turned to look at me "Jer I didn't have a choice if I didn't do it one of his goons would've" I told him a crack in my speech.
"Sweet dear it's okay" He looked me in the eyes "No it's not I shiudkve bit brought you into this" I guess he forgot what I said about me being sprayed or maybe I forgot to say it I don't know "What do you mean by that" I chuckled and raised a brow "I was sprayed too" His sad face turned into a sly smile as he heard that. He grabbed my throat and got on top of me he started kissing me aggressively which I didn't mind. "Why didn't you tell before Love" He was smiling "Because I" I chocked for breath "I didn't think it worked" "Oh but here you are my Love" He got up and said "Meet me in the dining room by 9 please" With that he smiled and walked out.

*Sorry it's bit the best I wrote this at like 3 in the morning because I was bored so enjoy the trash. I also went back in the past to reveal that Jerome and Alice were friends*

Darling-Jeremiah ValeskaWhere stories live. Discover now