sıcak bir yaz sabahı. kaliforniya'da insanlar sahillere doluşmuş. soobin ise ilk defa geldiği bu ülkeye bakıyor. kendi ülkesinde hiçbir şey böyle değil. burada insanlar çırılçıplak sokaklarda dolaşıyor. sokakta küçük kulübeler görüyor, buralarda telefon denen ilginç bir alet var. çevirdiğin zaman yanında olmayan biriyle konuşabiliyorsun, soobin buranın sihirler ülkesi olduğunu düşünüyor.
kore'den buraya çalışmak ve okumak için geldi. annesini ve küçük kız kardeşini orada bıraktığı için kendini suçlu hissetse de arkadaşı yeonjun'a güvenebileceğini biliyor. o ailesini korur.
hayatında ilk defa gözleri bu kadar büyük olan insanlarla karşılaşıyor, bu ona kendini garip hissettiriyor. öte yandan buradakiler birbirlerine sarılıyor ve 'özel' espriler yapıyorlar. ona iş veren ve okutacak olan adamla ilk karşılaştığında önünde eğiliyor. bay huening ise ona gülüyor ve omzunu pat patlıyor, burada böyle şeylere gerek olmadığını söylüyor.
sıcak ülkenin sıcak insanları, diye düşünüyor soobin. amerika bir harika. burada çalışmaya başlamadan önceki son gününde bay david huening ona kendi evinde bir oda ayarlıyor ve yaptığı iyilikler yetmezmiş gibi eline birkaç dolar sıkıştırıp şehri gezmesini söylüyor.
soobin de her zaman merak ettiği sahile iniyor, gerçekten insanların dediği kadar güzel bir yerdi burası. yüzemese de ayaklarını sokuyor ve yüzen insanları izliyor. mayolu kadınları gördüğü zaman utanarak başını başka yerlere çeviriyor, bu onun için ayıp. ılık su diz kapaklarını ıslattığı zaman huzurla gülümsüyor ve annesine bay david'in karısıyla arkadaş olduğu için teşekkür ediyor.
tam sahilden ayrılırken öpüşen iki adam görüyor. bu onun için fazla.. fazla imkansız. birbirini seven insanlar öpüşür, ve bir erkek bir kadını sevmeli diye düşünüyor. yine de, iğrenmiyor. sadece ona ilginç gelen bu manzaraya karşı yutkunuyor, etraftaki kimsenin onlara karışmamasını garipsiyor ve adımlarını kalacağı eve yönlendiriyor.
bugün akşam eve bay david'in en küçük çocuğu gelecek. evde herkes çok heyecanlı, evli olan evin en büyük çocuğu kardeşini görmek için eve geliyor. gelecek kişinin çok önemli olduğunu düşünüyor soobin. bayan huening çocuğuna kavuşan bir annenin sevincine sahip. soobin'den oğluna abilik etmesini rica ediyor, soobin bunu yapabilir. her zaman kendisini iyi bir abi olarak gördü. kız kardeşi onu seviyor, belki bu çocuk sayesinde içindeki kardeş özlemini biraz olsun bastırabilir.
koşturmaca ve heyecanla biten gün nihayet yerini geceye bırakıyor ve herkes derin bir nefes alıyor. fakat asıl gün şimdi başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ice cream, sookai ✓
Fanfictiondondurma eriyor. minific, düzyazı ©rozeixs | 10.10.2020 - 11.10.2020