6/8

622 87 81
                                    

soobin'in eve gelmesinin üzerinden bir ay geçiyor. şehre iyice alıştı, kısa bir zaman sonra da okulu açılacak. işini hergün aksatmadan yapıyor, bay david onun yaptığı işlerden çok memnun.

öte yandan, soobin ve kai sikik bir günahın içinde. evdeki kimseye fark ettirmeseler de geceleri kendilerini birbirlerinin kollarında buluyorlar. bayan huening'in yanında seviyeli bir ilişkileri var, bayan huening soobin'i seviyor.

şimdi akşam yemeği saati, bayan bahiya şehir dışında. bay ve bayan huening, soobin ve kai'ın karşısında oturuyor. ortam sakin, sadece çatal ve kaşık sesleri var. kai, uzun olana sabah onunla öpüşmediği için sinirli. soobin ise bay huening'in evde olduğunu bildiği için kendini geri çekti. onların kendisini kötü biri olarak görmesini istemiyor.

soobin diğerinin gönlünü nasıl alacağını düşünürken bacağında hissettiği elle yutmak üzere olduğu lokma boğazına takılıyor. göz ucuyla yan tarafa baktığında kai'ın sakince yemek yediğini görüyor. ancak el bulunduğu yeri okşamaya başlayınca işler soobin için kötü bir hal almaya başlıyor. ağzındaki lokmayı yutmak için bardağındaki suyu başına dikiyor. hareket eden adem elmasından etkilenen kai farkında olmadan dokunuşunu sertleştiriyor. eli şimdi bacak arasına çok yakın.

uzun gencin sertçe yutkunmasıyla bay david onlara dönüyor. oğlunun gayet normal bir şekilde yemek yediğini görünce merak dolu gözlerini soobin'e çeviriyor. soobin zorlukla lokmanın boğazında kaldığını söylüyor, bay david ona inanmış olacak ki sorgulamadan eşini dinlemeye dönüyor. yemeğin sonraki beş dakikası soobin'e on yılmış gibi geliyor.

kai yemeğini bitirdiğinde kenardaki peçeteyle usulca ağzını siliyor ve gülümseyerek ailesine dönüyor. ben doydum, size afiyet olsun tarzı kibarlıklardan sonra diğerini etkilemenin verdiği özgüvenle sadece onun göreceğinin bilincinde olarak belini kıvırarak yürüyor. soobin oraya bakmayı acilen kesmeli yoksa oturduğu yerden kalkamayacak.

kimseyi şüphelendirmemek için on dakika daha orada duruyor ve yemeğiyle oynuyor. sertleşmenin verdiği acı onu zorlarken kalanların masadan kalkmasıyla aceleyle oturduğu yerden kalkıyor. hiç vakit kaybetmeden üst kata çıkıyor, dayanacak gücü kalmadı.

kai'ın odasına girdiğinde onun yatakta uzandığını görüyor. her ihtimale karşı kapıyı kilitliyor. sertçe onun yanına ilerlerken gencin üzgün ifadesi dikkatini çekiyor. derin bir nefes alarak onun saçlarını okşuyor ve neyi olduğunu soruyor.

beni seviyor musun, diyor kai. çünkü sanırım ben sana aşık oluyorum.

duraksıyor soobin, bunu her gece kendisine soruyor. cevap her zaman olumsuz olsa da kıvırcık saçları her gördüğünde heyecanlanmasının sebebini bir türlü bulamıyor. cevap vermek için ağzını açtığında kai'ın büyük parlak gözlerini görüyor. o gözlerde aşk var. hayranlıkla parlıyor. soobin kendine ne olduğunu bilmiyor ama ağzından söylemeyi düşündüklerinin tam tersi şeyler çıkıyor.

seviyorum, diyor. gözlerin gözlerime ilk değdiğinde geleceğimizin beraber yazıldığını anladım.

duyduklarıyla kocaman gülümsüyor kai. karşısında ona şevkatle bakan oğlana olan tüm öfkesini unutuyor ve yavaşça onun dudaklarına yaklaşıyor. soobin onun bu oyuncu tavırlarından hoşlanıyor. bacaklarını bedenin iki yanına atarak tamamen zayıf olanın üzerine çıkıyor. başını eğdiğinde artık dudakları birbirine değiyor ancak öpüşmüyorlar.

oyunu bozan kai oluyor, sertçe karşısında duran yumuşak dudaklara yapışıyor. kollarını onun boynuna dolayıp iyice kendine çekerken alt bedenini de ona yapıştırıyor. kai'ın kendisine ulaşmak için verdiği çaba hoşuna giden soobin inatla ona karşılık vermiyor. sinirlenen kai soobin'in boşluğundan yararlanarak aniden pozisyonlarını değiştiriyor.

soobin yaşadığı şokla kalakalırken kai  dilini diğerinin ağzına yolluyor. dillerin değmesiyle oluşan haz ikisinin de derince inlemesine sebep oluyor. bu sefer karşı hamle sırası soobin'de. ellerini üzerindeki oğlanın beline atıyor ve tişörtün altından okşamaya başlıyor.

iyice hassaslaşan kai'ın inlemesiyle soobin gülümsüyor ve dudaklarını ayırmadan onu altına alıyor, oyun şimdi eğlenceli olmaya başlıyor.

ice cream, sookai ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin