Büyük Çarpışma

346 9 2
                                    

3.BÖLÜM\ 1. KISIM 

Ona niye sarıldığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sanırım kolyemi bana verdiğinde olan sevinçle birlikte sarılmıştım...

Şu an neredeyse eve vardım. Babamın evi çokta büyük bir ev değildi ama bana göre yeterince büyüktü. Kapıyı açıp içeriye girdim. Bavulumu zar zor odama çıkardığımda yorgunluğuma yenik düşerek uykuya daldım. 

Uyandığımda saat 06.27 ydi. Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Geç kalmamak için kahvaltı yapmadım ve hemen krem rengi  şortumla kırmızı çizgili bluzumu giydikten sonra çantamı alıp okula gitmek üzere evden çıktım. Okuduğum okul Londra'da ki  bir Türk okuluydu. Türkiye'den kayıtlarımı çoktan yaptırdığım için rahattım. Okul kapIsından içeri girdiğimde ilk gördüğüm kişiye müdür odasını sordum. Bana dönerek "üst katta soldan ikinci kapı" diye cevap verdi. Hemen üst kata gidip müdür odasını buldum ve sınıfımı öğrendim. Müdür o sınıftan birini beni sınıfa götürmesi için çağırdı. Yaklaşık 5 dakika sonra içeriye yakışıklı bir çocuk girdi. Müdür çocuğa"arkadaşını sınıfına çıkar " dedi.    Çocukta"tamam"dedikten  sonra odadan çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladık.Beni sınıfıma götüren çocuğa dönüp nazik bir şekilde "adın ne"diye sordum."Burak" diye yanıtladı.Bende "Asya" diye karşılık verdim.Oldukça tatlı ve nazikti. 

OKULDA GİYDİĞİ KIYAFET MULTİMEDYA'DADIR OY VE YORUMLARINIZ UNUTMAYIN :)

Rüzgar Esintisi(Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin