Çok başka. Bu. Harika.
Sanki bi anne dokunuşu gibi.
Gözlerimi bi elin bana dokunmasıyla araladım. Ama nasıl bi el bana annemin dokunuslarimi hatırlatan bi el.
Bu. Masal.benim odamda ne işi var ?
Birden geri irkildim.
"Ne arıyorsun burada ?" Suratı değişti.
"Uyurken melek gibi oluyorsun." Yalan.
"Gece burada mı kaldın ?"
Muzipce gülümsedi.
"Evet. Aynı yatağı paylaştık hatta ben hamileyim sen çok sarhoşken oldu. "
"Ne sacmaliyorsun sen ya ??"
Gerçek olamaz.
"Hahaha şaka yapıyorum melis seni uyandırmamı söyledi bende seni böyle görünce izliyeyim dedim "
"Kollarından yakalayıp sırtını yatağa dayadım ve gözlerine baktım beklenti içeren gözlerle bana bakıyordu.
"Bidaha asla benim odama izinsiz gelme yoksa senin için iyi olmaz hatta zaten gelemeyeceksin çünkü bu evde son saatlerin. "
Deyip kalktım üzerinden. Banyoya gittim arkamdan baktığını hissediyordum. Odaya geri döndüğümde yoktu. Kahvaltıya gitmiş olacaktır diye düşünerek kıyafet dolabından bi tişört ve pantolon çıkartıp geçirdim üzerime saçlarımı da ellerimle geri attım ve aşağı indim.
Kahvaltı hazırdı. Bugün oldukça yoğun geçecekti. Iyi bi kahvaltı yapacaktım.
Masaya oturdugumda bütün gözler beni buldu bense hiç umursamadan yemeğimi yemeğe devam ettim.
"Abi masal biraz daha kalabilirmi
"Hayır. " kesin bi cevap vermiştim. Öyle olması gerekiyordu.
"Ama abi.."
"Olmaz dedim melis bidaha söyleme" masadan kalktım kapıya yöneldim ve abimin sesini duydum.
"Masal istediği kadar kalabilir."
Suratıma bi gülümseme yayıldı.
Kahkaha attım ve gene sertlestirdim suratimi abime ölümcül bakışlar atıp çıktım dışarı.
Ne sanıyordu kendini bunca yıl abilik yapmadıda bi kızı görünce mi aklı başına geldi. Saçmalık.
Bunları düşünürken bi oto galerisine gelmiştim kendime bi araba almam gerekiyordu. Kendime uygun bişey aradım fiyati önemli değildi.
Orada siyah spor bi BMW çarptı gözüme. Tamam buldum. Hemen işlemleri başlattım.simdi buradan arabayla gidecektim. Islemler bittikten sonra arabayla uzaklastim oradan.
Arabayı kadıköy sahilinin kenarına park ettim. Ve düşündüm ne iş yapabilirim.
Kazancı bol olmalı aynı zamanda kolay.
Kolay olursa okuluma devam edebilirdim.
Ki okuluma devam etmek istoyordum.
Aklıma şu okuldaki piç ler geldi onlar bilirlerdi. Hemen mahalleye Sürdüm herkes bana bakıyordu. Mahallenin en tehlikeli çetesinin mekanına gittim. Doğru tahmin herkes oradaydı. Okuldaki piç lerde.
"Selam "
.....