I poglavlje "POZNATO PREZIME"

319 11 0
                                    

NARACIJA 3. lice
Profesor Snape ulazi u dvoranu gde ga već čekaju svi učenici kao i profesori za stolovima. Snape odpočinje govor "Nove učenice, imamo dve nove učenice, molim vas da ih pozdravite! Udjite!" bio je kratak a kada je završio prišapnuo je nešto Albusu. Skoro svi su bili zbunjeni o čemu se tačno radi. Vrata dvorane lagano su počela da se otvaraju dok su se svi okrenuli da vide ko će to ući kroz njih.
MAGGIE POV
Vrata ispred nas su počela da se otvaraju, lagano smo ušetala u tu veliku prostoriju, svi su buljili u nas. Čvrsto sam stezala štapic u svojoj desnoj ruci dok me je moja sestra nežno držala za drugu. Neki čudni starac sa dugom belom bradom prozvao je moje ime "Maggie Kabus" prišla sam mu te su mi rekli da sednem na nekakvu stolicu da bi mi odredili kuću. Dok sam se penjala ka stolici iza sebe čula sam komešanje "Kabus? To je ona? Nema šanse! Ali zar nije mrtva? O ne!" postala sam nervozna, ali sam se opustila kada ih je profesor Snape ućutkao podviknuvši na njih. Stavili su mi nekakvu kapu na glavu i začulo se "Slytherin!". Oni koji su imali zelene uniforme počeli su da se smeju i domahuju mi rukom da dođem do njih, bila sam zbunjena i želela sam da sačekam Ameliu da bi išla sa mnom. To sam i urdail. Ona je takođe uradila isto što i ja "Slytherin!" još jednom se začulo. Amelia mi je prišla, uhvatila me za ruku i odvukla do stola. "Uniforme vas čekaju u sobi" jedna profesorka je dodala dok smo mi sedale za sto. Iza mene za drugim stolom sedeo je jedan rođokosi dečak koji me je potapšao po ramenu uz "Dobrodošla" blago sam se osmehnula i klimnula glavom uz znak zahvalnosti. Moja sestra je zatim ustala "Ja sam Amelia" rekla je glasno i mahnula rukom svima za stolim, "Ovo je Maggie, moja sestra" ja sam sedela ukočena, nisam nikad bila komunikativna i dok je Amelia nastavila da se upoznaje sa svima pa čak i onima za drugim stolovima ja sam sedela čekajući kraj ove neprijatnosti.
DRACO POV
Sela je baš pored mene, osetio sam prijatan miris ruža kada mi se približila, obrisao sam ruku o pantalone jer sam se počeo oznojiti od njenog prisustva "Draco sta ti je smiri se" pomislio sam te joj pružio ruku "Malfoy" samouvereno sam rekao misleći da će prepoznati moje prezime, međutim...uhvatila me je za ruku te tiho rekla "Maggie, Maggie Kabus", čuo sam Hermionin smeh sa druge strane "Ipak nisi tako poznat Malfoy" smejala se, razljutio sam se i stegnuo Maggie-nu ruku te ju je ona otrgla uz "Izvini" spustila je glavu i jasno sam mogao videti beleg na njenom čelu koji se spajao sa njenom srebrnom kosom. "Zasto mu se izvinjavas!?" naglo je upitala Hermiona okretajući se ka našem stolu. "Nisam mu pustila ruku" odgovorila je podižući glavu. Hermiona me je pogledala sa prekorom u očima.
HERMIONA POV
Kako je tako jedna fina i tiha devojka završila sa njim? Moram joj nekako pomoći. "Harry, mislis li da imamo vremena posle ručka?" upitala sam dok sam smisljala plan kako da joj se obratim, "Verujem da imamo, zašto?" odgovorio mi je. "Hajde sa im pokažemo školu!" predložila sam, Amelia me je čula te sela za naš sto "To bi bilo tako lepo od vas" uzbuđeno je rekla. "Sigurna si da nisi Weasly?" Ron se našalio jer je imala gustu riđu kosu i lice prekriveno pegicama. "Kabus od glave do pete" devojka je ponosno rekla. "Budite ispred vrata posle ručka" rekla sam joj na sta se ona nasmejala i pokazala palac gore te otišla za svoj sto.
MAGGIE POV
Poslužili su nam ručak, bilo je to nešto najukusnije što sam ikada jela. Kada smo završili svi su počeli da izlaze, napravila se gužve, a ja jako mrzim gužve, izgubila sam Ameliu pa sam se uspaničila, probila sam se kroz par njih da bih izašla ali baš kada sam uspela prekoračiti izvan dvorane udarila sam u nešto ili ipak nekoga! Bilo je toplo, znaci da je ipak živo, uhvatila sam se za glavu te se počela izvinjavati "oprosti, zaista sam nespretna ja..." nisam stigla završiti rečenicu, prekinuo me je prijatan glas, na moju sreću bila je to ženska osoba, "uredu je, ja sam...

PRINCESS OF NIGHTMAREWhere stories live. Discover now