Aradan birkaç gün geçmişti. Mew hala odadan çıkmıyordu. Gulf kendisine hiç mesaj atmamış aramamıştı. Yastığı göz yaşları izleriyle doluydu. Kapısının tıklandığını duyup bakışlarını çevirdiğinde içeriye annesinin girdiğini gördü. Hayal kırıklığı yaşamıştı. Günlerce onu Gulfu beklemişti.
- Mew oğlum Gulf geldi aşağıda seninle konuşmak istiyormuş.
Mew Gulfun ismini duyunca yatağından fırlayıp umutla annesine baktı. Gülümseyerek göz yaşlarını sildi.
- Anne ona odama gelmesini söyleyebilir misin ?
Bayan suppasit- Tamam canım
Gulf içeriye girdiğinde Mewin soluk benzinin daha da solmuş olduğunu fark etmişti. Kendisinin de ondan bir farkı yoktu ama güçlü durması gerektiğini sürekli söyleyip durmuştu kendisine.
Mew Gulfu görmenin heyacanıyla parlayan gözlerle Gulfa bakıyordu.
Gulf- Mew beni görmek istemediğini biliyorum ama yine de bilmen gerektiğini düşündüm.
Mew- Seni dinliyorum Gulf
Gulf- Ben bu ay sonu yurt dışına gidiyorum. Üniversiteyi orada okuyacağım. Bunca zamandır arkadaştık kendine iyi bak demek için geldim sadece.
Mew şaşkınlıkla kırılmışcasına Gulfa dikmişti gözlerini. Mew eline geçirdiği yastığı Gulfa fırlatmış gulfun yüzüne çarpmıştı. Şuan onun canının yanması hiç umrunda değildi. Eskiden olsa deli gibi endişelenirdi ama kalbinin acısı buna izin vermedi. Umutsuzca sesini yükseltti.
- Bu ne sikim iş böyle. Buraya bunları mı söylemeye geldin bana!!
Gulf- Evet
Mew- Ben sanmıştım ki benimle barışmak için geldin sandım.
Mew ayaklanmış ona doğru ilerlerken Gulf Mewden bir yumruk yiyeceğini düşünmüştü ama hiç öyle olmamış Mew Gulfa sarılmıştı.
- Gulf lütfen her şeyin bana yanlış olduğunu açıkla. Sarhoş olduğunu kendinde olmadığın için öyle davrandığını söyle lütfen Gulf.
Mew mırıltılarla Gulfa daha çok sıkıca sarılmıştı. Gulf Mewin ellerinden sıkıca tutmuş kendinden itmiş Mewin gözlerine bakmasını sağlamıştı.
- Hiçbir şeyi yanlış anlamadın ve ben yanlış bir şeyler demedim Mew. Üzgünüm sadece sana hislerim arkadaşlıktan öteye gidemedi ve seni kendimden nasıl uzaklaştıracağımı bilemedim.
Mew ne hissedeceğini bilmiyordu. bunca yıl birlikteydiler hiçbir şey hissetmemişti son haftalar hariç.
Mew- Kahretsin seni. Beni sevdiğini söylerken beni öperken benimle sevişirken olan duyguların neredeydi. Hangi arkadaş senin gibi davranır? Sen bir yalancısın. Hayatımı çalan bir hırsızsın. Seni görmek istemiyorum defol git buradan . Senden nefret ediyorum senden nefret ediyorum!!! Çık git!!!...
-----------------
Sabah kuş cıvıltılarının sesleriyle gözlerini açmıştı Mew. Sabah kaçta uyumuştu ve kaç saat uyuduğunu bilmiyordu. Gözleri saate takıldı. Çoktan öğleni geçiyordu. Telefonunu eline aldığında belki Gulftan gelecek bir aramayı ya da mesajı görmeyi umut etmişti. Mesaj ve aramanın olmadığını görünce yastığına sarıldı.
"Gelmediğimi anlayınca napmıştı acaba. Ona gelmeyeceğimi söylemiştim. Artık geçmişte kaldın Kanawut bunu fark etmeni sağladığım için mutluyum. Bundan sonra aklımı karıştırmana izin vermeyeceğim. "
----------------
Alex- Hey dostum hala yatıyor musun ?
Gulf telefonun rahatsız edici sesiyle uyanmıştı. Kim olduğu fark etmeksizin gözlerini açmadan telefona cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again
RomanceMew Suppasit - merak ediyordu acaba gulf bunca yıl geçmiş olmasına rağmen gözlerindeki aşkı görebiliyor muydu? Gulf Kanawut - Yıllar sonra kalbinin hissizleştiğini düşünmüştü. İçindeki hüzün çok fazlaydı. Gözlerinin dolduğunu görebiliyor muydu ?