Mew- Sen de kalsaydı neden getirdin hastasın?
Alice- İyileştim dedim ya. Bir şey olmaz benim için bu kadar endişelenme hayatım.
Mew Gulfa göz ucuyla bakmış kendilerine bakıp bakmadığını kontrol etmek istemişti. Gulf yaptığı projeden başını kaldırmayıp onlar yokmuş gibi umursamazca davranıyordu. Mew artık Gulfun kendisini görmezden gelmesine dayanamıyordu.
Alice- Dün gece çok yoruldun. Sana birazcık masaj yapmamı ister misin ? Gece ki yorgunluğunu almış olurum.
Mew- Ah hayır Alice ben gayet iyiyim. Yorulmadım da abartma artık git çalışmalıyım. Sen de git dinlen.
Alice- Kovuyor musun beni ? Peki peki ,dikkat et kendine , sen bana lazımsın, görüşürüz.
Mew Alicei kapıya kadar geçirdiğinde Gulfun birini aradığını ve farklı bir dil konuştuğunu anlamıştı. Konuşmasının içinden Eriğin ismini duyunca kaskatı kesilmiş içini belirleyemediği bir acı kaplamıştı. Gulf uzun süre konuştuktan sonra telefonu kapamış Mewe doğru elinde ki dosyalarla yönelmişti.
Mew Gulfun kendisine doğru yaklaştığını fark ettiğinde tatlı bir heyecan sarmıştı içini.
Gulf elindeki projeyi masaya koyup
- Sitirdim, demişti Mewe gözlerini dikip.
Mew kendini toparlayıp Gulfun gözlerinin içine bakmıştı.
-Projeyi kontrol etmeliyim Gulf.
Gulf- Tamam kontrol et bekliyorum
Mew- Yabancı dille konuştun biraz önce şey Erikle mi konuştun?
Gulf- Evet.
Mew- Hmm peki.
Mewin sanki boğazında yumru oturmuştu sertçe. Canını acıtıyordu bu yumru. Yutsa yutamıyor konuşsa konuşamıyordu.
Gulf arkasını döndüğünde Mewin seslenmesiyle tekrar ona dönmüştü.
Mew- Gulf dün Alice hastaydı o yüzden orada kaldım o sebeple yorul...
Gulf- Bana anlatmak zorunda değilsin Mew. Senin sevgilin ve sizin özeliniz , beni ilgilendiren bir durum yok ortada, şimdi izninle masama dönmeliyim toparlanmam lazım...
Mew aldığı cevapla yıkılmış gibi hissetti. Gulf 1 hafta boyunca bile yüzüne bakmamıştı, Ne düşünmeliydi ki.
Mew projeyi kontrol ederken önüne istifa dilekçesinin konduğunu gördü. Dikkati dağılmış şekilde Gulfa bakıyordu.
Mew- Bu ne ?
Gulf- Gördüğün gibi istifa dilekçesi , burada daha fazla kalmak istemiyorum.
Mew artık dayanamayıp Gulfa sinirlenmiş gözlerinden şimşekler çakmıştı.
-Ona mı gidiyorsun Eriğe ?
Gulf artık kendisine yapılan söylemlere şaşırmıyordu Mewden beklenen hareketlerdi bunlar.
- Evet beni gerçekten seven 6 senedir bekleyen kişiye gidiyorum.
Mew- Ben seni sevmedim mi ?!!! Lanet olsun Gulf hayatıma öylece 6 sene sonra girdin şimdi de böylece gidecek misin ?
Gulf- Beni sevdiğine inanmıyorum. Artık senin geleceğin belli ben senin hayatında yokum.Çocukluğumdan beri sevdiğim kişinin başkasına gitmesini izlemeye katlanamam. Ben buraya ait değilim, işi bitirdim , hoşça kal Mew!!
Mew- Doğru Alice var.Ben, senin beni aldattığın gibi onu aldatmayacağım yarı yolda bırakmayacağım.
Gulf kapıyı açıp tekrar Mewe dönmüştü. Göz pınarları dolmuş şekilde Mewe bakıyordu. Mewin gözlerinden çoktan göz yaşları süzülüyordu yanaklarından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again
RomanceMew Suppasit - merak ediyordu acaba gulf bunca yıl geçmiş olmasına rağmen gözlerindeki aşkı görebiliyor muydu? Gulf Kanawut - Yıllar sonra kalbinin hissizleştiğini düşünmüştü. İçindeki hüzün çok fazlaydı. Gözlerinin dolduğunu görebiliyor muydu ?