Bölüm 5

484 27 0
                                    

Gulf duyduğu sesle irkilmişti. Onu izlerken Mewe yakalanmış olması onu biraz da olsa ürkütüp yerine kendini daha çok sabitleştirmişti. Mewin çatılmış kaşları hoşnutsuzluğunu belli ediyordu. 

- Cevap bekliyorum neye bakıyorsun ?

Gulf - Yalan söyleyemeyeceğim seni izliyordum. Yıllar önceki Mew ile şimdiki Mewin arasındaki farklılıkları görmek istedim. Değişmişsin. 

Mew - Yıllar geçti Gulf artık birer yetişkiniz. Zaman her şeyi değiştirir. Aynı kalmayacağımızı biliyor olmalısın. Önüne dön bana bakmanı istemiyorum. 

Gulf başını sallamış gözlerini Mewden ayırmıştı. Onunla yol boyunca sohbet etmek istiyordu ama yabancılık hissi kalbini aklını kaplamıştı.

" Ne üzerine sohbet edeceklerdi ki? Dün akşam ki yemeği mi ? Alice mi soracaktı ya da sabaha kadar nasıl ağladığı üzerine mi sohbet edeceklerdi? 

-----------------

Şehir dışına çıkacağı için bay suppasit evde kalmış masada kahvaltısın yaparken aklındaki sorunları eşiyle paylaşmayı ve bir çözüm bulabilmeyi ummuştu.

Bay suppasit- Mew ona düşmanıymış gibi bakıyor.

Bayan suppasit eşine dönmüş kimden bahsediyorsun der gibi bakmıştı. 

Bay suppasit- Gulf ve Mewden bahsediyorum .

Bayan suppasit- Hmm demek onlardan 

Bay suppasit- Mew ona öyle bakıyor , Gulf öyle değil ama. Eskiden yedikleri içtikleri ayrı gitmezdi. Gulf her fırsatta Mewle kalırdı. Ne oldu da şimdi bu durumdalar sen biliyor musun ?

Bayan Suppasit- bilmiyorum tatlım, bence buna karışmamalıyız. Kendileri yetişkin. Aralarındaki sorunu çözebilecek yaştalar. 

Mew Gulfun ne yapmaya çalıştığını anlayabiliyordu. Anlamayacak kadar aptal değildi sonuçta ama bunu gelip hiçbir şey yokmuş gibi canını yakması adil olamazdı. Yıllar öncesinde de umursamaz bir çocuktu o. Hiç değişmemişti ama kendisi Gulftan sonra değişmişti. Acı insanı değiştiriyordu demek ki.

Mew Gulfu gördüğünden beri onu aklından çıkartamayışı canını sıkıyordu. Bunca zaman geçmiş hala nasıl unutamadım deyip kendine haklı nedenlerle kızıyordu. Her gün onu görmek kendisi için eziyet olmuştu. Alice koşmuştu onu gördüğünde. Tekrar gördüğünde yine alice koşmuştu sonra dün akşam Gulfun gözüne Alice sokmuştu. Hep böyle mi olacaktı? Alicen kollarında mı onu unutmaya çalışacaktı? 

Ofise girdiklerinde Mewin telefonu çalmış Gulfun tüm dikkati bu telefon görüşmesine kesilmişti. 

"Alice mi ? Hep konuşuyorlar mı ? Dayanamıyorum aralarındaki bu samimiyete. "

Telefon görüşmesi bittiğinde Gulf artık dayanamayıp Mewe yönelmişti. 

Gulf- Alicele flörtleşmek nasıl bir duygu Mew ? 

Mew- Ne ?

Mew kaşlarını çatmıştı. Masanın önünde dosyalarını düzerken Gulfa doğru soru soran bakışıyla dönmüştü. 

Gulf Mewe ve masanın üstündeki dosyalanmış kağıtlara göz gezdirdi. 

-Alicele ne zamandan beri birliktesiniz ?

Gulf soğuk ve sert bakışlarla ona bakarken Mew gözlerini kırpıştırdı ve yanlış duymamıştı.

-Bu seni ilgilendiren bir durum değil !

Gulf irileşen gözlerle Mewe hafif adımlarla ilerledi.

- Neden ?

Mew- Senin sorunun ne ? Diyerek sesini yükseltti. 

Love Me AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin