Gulf- Benim misin şimdi?
Kollarında uyuyan Mewin yüzünü boynuna götürüp kokusunu içine çekmişti Gulf.
Gulf- Çok özledim seni.
Mew- Bende seni özledim.
Mew mırıldanarak cevap vermiş elini Gulfun saçlarına götürmüştü.
Gulf- Uyandırdım mı?
Mew- Birazcık..
Gulf- Hmmm uyandığına göre dinlenmiş olmalısın birazcık öyle değil mi?
Mew içini çekip Gulfun sözlerine sessiz kalmış kıpkırmızı kesildi. Gulf Mewin bu haline bu haline kıkırdadı ve yanağına öpücük kondurdu. Mew gözlerini yummuş kendini Gulfun sıcaklığına bırakmıştı.
...........Mew Gulf ile yüreği neşe dolu Alp dağlarına doğru tırmanmaya başladı. Sincaplar çam dallarına tırmanıyordu. Güneşin altın ışıkları çamlar arasından tatlı ve neşeli olan çifte süzülüyordu. Uzun bir dağ yolculuğu yaptıktan sonra kendilerini bir dağ evinde bulmuşlardı.
Mew- Of Gulf çok yoruldum.
Mew kendini koltuğa atmış dünya kadar yük çekmiş gibi hissediyordu.
Mew- Karda yürümek ne kadar zormuş öyle. Çok da soğuk iliklerime kadar hissettim.
Gulf Mewin yanına oturmuş usulca ona sokulmuştu. Başını Mewin omuzuna koymuştu.
Gulf- Üşüdün mü?
Mew- Ahh evet ama üşümekten ziyade çok acıktım.
Gulf- Senin için yemek almaya gideyim.
Mew- Birlikte gidelim.
Gulf- Yorgunsun ve üşüyorsun ben giderim.
Mew- Ama be..
Gulf- İtiraz istemiyorum Mew senin için alıp geleceğim hemen.
...........
Gulf- Yemeğini beğendin mi?
Mew- Hmm evet beğendim. Acı sos da almışsın.
Gulf- Onu unutamazdım sevdiğini biliyorum. Her neyse senin için yarın bir kayak hocası ayarlamalarını söyledim.
Mew- Ahh cidden mi? Ama sen de gösterebilirdin.
Gulf- Kayakta o kadar iyi değilim kolumu kırdığımı biliyorsun hatırlarsan. Benim yüzümden bir yerlerini kırmanı istemem.
Mew kolasından bir yudum alıp sol kaşını kaldırarak Gulfa baktı.
Mew- Kızlarla kayacağım diye kırdın sanırım kolunu.
Gulf- Ne dedin.. hayır tabiki. Onlardan kaçarken kırdım ve çok dalgındım.
Mew- Neden dalgındın ki.. hangi kızla olsam diye mi düşünüyordun?
Gulf gözlerini devirmişti.
Gulf- Meww
Mew- Şaka yapmıştım alınma hemen.
Gulf- Aslında buraya sensiz geldiğim için çok üzgündüm ve dalgındım, kayarken dengemi kaybedip düştüm.
Mew yerinden kalkıp Gulfun omuzuna bir öpücük bırakıp geri yerine otururken
Mew- Şimdi ikimiz buradayız ben çok mutluyum.
Mew gülümseyip Gulfun ellerini tutmuştu. Gulfun yüzüne tebessüm yerleşip ve Mewin dudaklarını öpmek için eğildi. Yavaş ama tatlı bir öpücüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again
RomanceMew Suppasit - merak ediyordu acaba gulf bunca yıl geçmiş olmasına rağmen gözlerindeki aşkı görebiliyor muydu? Gulf Kanawut - Yıllar sonra kalbinin hissizleştiğini düşünmüştü. İçindeki hüzün çok fazlaydı. Gözlerinin dolduğunu görebiliyor muydu ?