Aycan
Bu ada benim için çok şey demek.Hayatımın en unutulmaz günlerini burada yaşadım.21 yaşındayken böyle bir mücadeleye katıldığım için kendimi çok şanslı hiss ediyorum.Çok büyük ailem oldu.Beni her zaman desteklediler,hep arkamda oldular.Evet elendim ama hayatımın aşkını buldum burada.Barışı buldum.Ben elenirken hiç beklemediğimiz hafta elenmişdim.Barışla çok üzülmüşdük.Sanki vedalaşıyorduk asla birlikde olamayacaktık.Barış bundan sonra çok yıpranmıştı.Oyunlara kendini verememişdi.Ona giderken bandanamı ve kolyemi bıraktım.Sadece obunla teselli buluyordu.Oda bana bileklik vermişdi.Hala da kolumda.Acun abiden rica etmişdik çekimler bittikden sonra ayrıca vedalaşmıştık.Barış ben yapamam sensiz burada dese de biliyordu o buradan şampiyon olarak çıkıcaktı.
Nisaya gelince ben elendikden sonra oda elenmişti.Ondan sonra beni aramaya çalışsa da asla telefonunu açmamışdım.O bir haftada Barışda ona yüz vermemişdi.Benchlerde,oyunlarda gördüğüm kadarıyla.Barış oyun kazandığında çığlık çığlığa bağırıyordum.Korona olduğu için elenen yarışmacıların bazısı buradaydı.Onlar benim çığlığımı duymaktan kulakları gitmişdi.Onunla ağlayıp onunla gülüyordum.Akşama kadar survivorda geçirdiğimiz günlerin vtrlerini hazırlayan fan sayfalarımızda geziniyordum.Çıkarken aşırı derecede AyBar sayfaları ile karşılaşmıştım.Bu kadar sevildiğimizi bilmiyordum.
Şuan Aşkımla beraber saçlarımızın yıkanmasını bekliyorum.Galataportdaydık.Finala saatler kalmışdı.Heyecandan karnıma ağrılar giriyordu.İyisiyle kötüsüyle survivor bitmişdi.Dün ilk kez Baeışı görmüştüm.Cemal ile Barış finalist olmuşlardı.Barışın yüzünde o kadar büyük mutluluk vardı ki ona baktıkca gurur duyuyordum.Çekim sırasında reklam olunca onun yanına koşup sarılmıştım.Sonunda hasret gidere bilmiştik.Kısa sürdü ama bu kısa zaman bize yetmişdi
Barış
Otelde duşumu alıp çıkmıştım.Artık son gündü.Her şeyin bittiği gündü.Heyecandan kendimi bile hissedemiyordum.Pencereyi açıp İstanbula uzun uzun baktım.Ne kadar özlediğimi anladım.Dün yaşadığım heyecanı hayatım boyunca yaşamamıştım.İnsanların beni karşılıksız sevmesi o kadar mutlu ediyordu ki beni.Anlatılmaz yaşanır dedikleri duygu buydu.
Benimle birlikde Cemalde finalist olmuştu.Zaten her kesin beklediği ikili koltuğun yarışmacıları bizdik.Terazi yine şaşmamıştı.
Aynada kendime baktığımda aklıma Aycan geldi.O yemyeşil gözleri,o kocaman gülüşü o jadar özlemişdimki.Dün onu canlı-canlı gördüğümde hayat 1 saniyeliğine durmuşdu.Elimi kalbime koyduğunda oda elini kalbine koyuyordu.Onun heyecanlanması beni daha da çok heyecanlandırıyordu.gün geçtikce ona daha çok bağlanıyordum.Şampiyon olmasam bile ben kalbimi şampiyon yapmıştım.
Arabayla gideceğimizi düşüncekde ekib bizi karşıdakı tekne tarafı bize gösterdiler.Havalı giriş olacağını şimdiden tahmin ediyordum
Tekne hareket etmeye başladığında kalbimin vurma hızıda yükseldi.Bu gün her şeyin yeniden başlayacağı gündü.
Tekneden inip koşarak sahneye taraf gittik.Her kes deli gibi alkışlıyordu.Acun abi bize söz vermiş heyecandan ne diyeceğimi bile bilmiyordum.Aynı şeyleri tekrarlıyorduk.Eski yarışmacılara söz verilip bize iyi şanslar diliyorlardı.Benim gözüm Aycanın üzerindeydi.O daha çok heyecanlıydı.Elinde telefon vardı.Galiba bana oy atıyordu.Reklamın olmasıyla Aycan koşaraka bana doöru gelmişti.Bana sıkıca sarılmıştı
-Seni çok özledim uzun adamım
-Ben daha çok ama son bir kaç saat
-Sabırsızlıkla bekliyorum sonuçları her ne olursa olsun yanımdayım biliyorsunİnsanların üzerimize gelip fotoğraf çekdirmesinden biz daha fazla hasret giderememiştik.Ama bu durumu sevmişdim.Her kes bizi tanıyor bizi seviyordu.
Berkanın yanımıza gelmesiyle bizim ikimizede birden sarılmıştı.Onu da özlediğimin farkındaydım.O bu gün Geç elendiği için Dominikde buluşamamıştık.Görüşeceğim kişiler arasında Babako ilk sırada.
Arrık son saniyelere gelmiştik.Ailelerinden konuşması bittikden sonra şampiyonluk açıklaması için tüm gözler Acun abideydi.
Acun abi tüm sezon hakkında kısa konuşup Rabia Kabanı sahneye çağırmış teşekkür etmişdi.
Aycan
Biz şampiyonluk açıklaması beklerken Acun abi oyların yakın olduğu için zamanı artırdı.Benim parmaklarıma oy atmakdan kendilerini firar etmişlerdi.Ama sevgilim için değerdi.Son 10 dakikada oyları yağdırmaya başladım.Reklamdan sonra oylama bitmiş artık açıklama zamanı gelmişti.Acun abi konuşmaya başlamıştı
-Oylama bitti kica sezonun şampiyonu dakikalar sonra belli olacak.Survivor 2020nin şampiyonu bu kağıtta yazılı.Zor sezondu ama eşi benzeri olmayan bir sezondu.Noterden aldığım habere göre oylar arasında fark çok az.Dikkatlerine göre her kese teşekkür ederiz.Zorluklarala dolu survivor 2020nin şampiyonu.....
-Barış Murat yağcı
Barışın gözleri dolmuştu.Her kes sahneye koşmuş ben hayran hayran ona bakıyordum.Her kes Barışın etrafına sarılmıştı.Kupa ilk kez bu kadar yükseye kalkmıştı.Dediği gibi kupayı Yağmir kaldırmışdı.Annesiyle sarılışı her şeye değerdi.
Berkandan ayrılan Barış bana sarıldı.Beni kaldırıp etrafında dönmüştü.Bana dolmuş gözlerle bakarken birden dudaklarıma kapandı.Canlı yayında beni öpmesini beklemiyordum.Ama her şüyi unutup karşılık verdim.Zaman durmuş her kea gitmiş ikimiz yalnızdık.Her kese bizi alkışlarken ondan ayrılıp alnımı alnına yasladım
-Başardın sevgilim
-Biz başardık
-Seni seviyorum Uzun adamım
-Seni seviyorum hep seveceğimBu kitap boyu yanımda olan her kese teşekkür ederim.Beğenenen beğenmeyen her kese teşekkür ederim.Bir kusurum olduysa aff ola.Her kese son kez iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşteki Ayaz {AyBar}
RomansaBarış-Sen benim yetmiş yılda dünyaya gelen kuyruklu yıldızım gibisin. Aycan-Sen benim gecemin yıldızı,gecemi aydınlatan ayım ve gündüzümü aydınlatan güneşimsin sen benim kainatımsın