.
Keşke beşik kertmesi olsak
.Belki sevgileri çoktu belki üçü için yeterdi. Şu an evden gelen kahkahalar mutluluğun tanımıydı. Herkes gelenek gibi pijamasını giymiş koltuklarda oturuyordu. Yoongi koltuğa ayaklarını uzatmış, göğsüne jimin yatmış ve kook Jimin'in göğsüne cenin pozisyonunda yatmıştı. Üçlü koltuk kapatılırken diğer koltuklarda Iseul'un kucağında joon ve yoon'un kucağında zion vardı.
Konuşulan konu eskilerdi. Zion Yoongi'nin yediği haltları anlatıyor, Yoongi kızıyor joon bildiği kadarı ile jimin'i rezil ediyordu. Üzerinin battaniye ile örtülü olmasını fırsat bilen kook Jimin'in güğümlü üst pijamasının içine ellerini sokmuştu.
Jimin göğsüne değen soğuk eller ile titredi. Yoongi jimine noldu dermiş gibi kafasını salladığında jimin battaniyeyi kaldırıp kook'un ellerini göstermişti. Yoongi kıkırdadı.
Jk:Ne ama ellerim üşüdü!!!
Is:Ama bu Jimin eniştemin içine sokmanı gerektirmiyor.Zion süt içerken duyduğu 'içine sokmak ' cümlesi ile süt buğazında kalmıştı. O öksürürken Yoon telaşla sırtına vuruyor iyi olup olmadığını soruyordu. Diğerleri yanlış anlaşılamadan gülmüştü. Kook Jimin'in ona gülmesi ile elleri dövmeli göğüslere gitti , iki pamağının ucuna alarak sıktı. Jimin'in ağzından çıkan kısık inleme sesini Yoongi duymuştu. Gözleri açılarak ikiliye döndü Jimin'in gözleri kapalıyken kook sırıtıyordu.
Yg:Ben bu sabah Jimin'in kook'a aldığı oyuncağı attım. Çok yıpranmıştı ve sökülmüştü.
Oğlanın elleri durmuş, gözleri dolmuştu. Kafasını hemen Jimin'in göğsüne gömmüş sessiz sessiz ağlamıştı. Yaklaşık 3 dk sonra Yoongi şaka yaptığını açıklığa kavuşturdu. İlk defa ikizler ve zion jungkook un diğer yanını gördü.
Kook ayağa kalkarak konuştu
Jk:ama daddy kaç defa demeliyim ben Bay purufutella'yı çok sevdiğimi hatta jimin babamın bana aldığı ilk hediye olduğunu. Ben odada bile kapımı kapatamazken bunu yapman beni üzdü.
Sesi incelmiş eski haline dönmüştü. Diğerleri yaşadıkları şoku atlatamazken jimin ayağa hışımla kalkıp ağlayan Jungkook'u kollarının arasına aldı. Saçlarını öpüyor, sakin olmasını kulağına fısıldıyordu.
Jm:Bebeğim babanın şaka yaptığını biliyorsun. Neden üzüldün o kadar ama?
Oğlan başını salladı göz yaşları bitti, yavaşça burun çekişleri de. Yoongi onunla gece konuşmayı düşünüyordu.
Zn:hey kook baksana bana
Jimin'in göğsünden kaldırdığı başını zion'a çevirdi. Burnu ve gözleri şişmişti.
Zn:şey kook ben... Imm... Nasıl desem?... Ben senin rahat edeceğin şekilde davranmanı istiyorum. Yani... Üf sen anladın işte ya!
Kook güldü ve kısa bir teşekkür etti. Yoongi'nin kulağına eğilip bir iki şey dedikten sonra kafasını sallamıştı Yoongi. Ayakları merdiveni bulan Yoongi yüzünde sırıtışı ile elinde bay Purufutella ve 20 den fazla çikolatalı süt ile geri döndü. Joon üçlüyü izliyordu kapıdaki süt lerle Yoongi koltukta oturan jimin yanındaki oğlanın sütleri görmesi ile çırptığı ellerini.
Gülmüştü herkes. Nasıl gülünmezdi. Çok şey yaşamışlardı, çok şey atlatmışlardı ama yinede ip inceldiği yerden kopmamış daha çok güçlenmişti. Çiftlere güzel örnektiler.
Biraz zaman sonra zion ve kook oyun oynamış. Ardından onlar da katılmıştı. Birlikte güzel vakit geçiriyor, eğleniyorlardı.
Saat akşam 7'yi gösterirken kook aklına gelenle güldü.
KK:babalarım lütfen bahçede yiyelim. Lütfen!!!
Jimin başını sallamış ve bayan (ismini unuttuğum) a haber vermişti. 1 saate yakın zaman sonra gelen haberle sırtlarında battaniyeler ile dışarı çıktılar sabahtan akşama kadar evde oturduklarına pişman olmuşlardı.
≧﹏≦≧﹏≦≧﹏≦≧﹏≦≧﹏≦Bebğim istedin yayımladım diğer bölümleri de yazıp yayımlıcam merak etme ve öptüm tek aktif okuyucum 😘😍
Dead parade den görüntü izlemedim daha ama olsunOy verin oyyyyyy yorum da please
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost-yoonminkook
FanfictionO çıkmaz sokakta defalarca ağlarken elimden tutan sadece yoongi ve jimin olmuştu.