~8. Tell them~

120 9 0
                                    

~Oscars perspektiv~
Det har nu gått 3 dagar sedan jag och Vilja blev tillsammans. Och jag är världens lyckligaste kille.

Just nu var jag hemma och fixade mig inför kvällen. Jag skulle nämnligen vara hos Vilja ikväll, och killarna skulle också komma. Jag och Vilja skulle berätta för dom om vårt "nya" förhållande till varandra. Jag var faktiskt lite nervös, men jag kände ändå på mig att det skulle bli bra.

Jag skulle vara hos Vilja vid 18:00 och nu var klockan 17:48. Grabbarna skulle komma vi sju men jag skulle hjälpa Vilja med mat och annat.

Jag gick ut ur min lägenhet och ner för den lilla trappan till Viljas våning. Det är så bra att när jag ska till Vilja är det bara att gå en trappa ner.
Jag knackar på Viljas dörr, men ingen öppnar.
Jag knackar igen men jag hör ingenting. Jag bestämmer mig för att öppna och det var upplåst. Jag går in i hallen och kollar mig omkring. Det ser ut som vanligt.

"Hallå!" Ropar jag.
Då hör jag en dörr som öppnas och ut från toaletten kommer Vilja, i endast underkläder.
Hon har ett par svarta spetstrosor, och en matchande bh. Och jag säger bara wow..!

"Oj, hej Oscar, kommer du redan?" frågar Vilja och ler ett gulligt leende.
"Eh, hrm, ja, klockan är ju 5 i sex." Säger jag, och märker att jag rodnar lite.
"Va??! Skojar du?" Skriker hon ut.
"Hahah, nej det gör jag inte gumman, kom så hjälper jag dig att hitta några fina kläder"
"Tack Oscar, du är bäst" säger hon och kommer fram och kysser mig.
Hon är perfekt, så sjukt jävla perfekt.

~Viljas perspektiv~

Nu är klockan 18:57 och killarna kommer när som helst.
Jag och Oscar har lagat tacos som vi ska äta när dom kommer. Vi har precis dukat, och jag hoppar upp och sätter mig på diskbänken. Oscar kommer fram och ställer sig mellan mina ben.
"Du är så vacker" säger han och jag ler.
"Men du är vackrare" säger jag och kysser honom mjukt.
"Fast, du är vackrarare" säger han mot mina läppar.
Jag fnittrar till och låter sedan mina läppar landa på hans perfekta läppar igen.
Kyssen blir mer intensiv, och jag känner hur han drar sin tunga lätt över min underläpp. Jag särar lätt på dom och hans tunga smiter in i min mun, och dom har just nu en brottningsmatch där inne.
Jag leker med hans mjuka nackhår, och han gör små cirklar med tummarna på mina höfter som får mig att rysa i hela kroppen.
Plötsligt bankar någon på dörren och båda rycker till. Jag hoppar ner från bänken och går mot dörren med Oscar tätt efter mig. Jag öppnar och där står 3 spralliga killar som väntar på att få komma in. Felix, Omar och Ogge, som jag nu för tiden kallar mina bästa vänner.
"Hej killar" säger jag och delar ut en snabb kram till var och en.
"Läget?" Frågar Oscar och han ger dom varsin brohug.
"Vi har gjort tacos så det är bara att komma in och sätta er" säger jag och gör en gest mot köket.
"Jaaaaaaaaaaaaaaa!!" Skriker Omar och springer med en väldig fart in i köket. Jag skrattar lätt åt hans barnsliga men gulliga beteende.

~Oscars perspektiv~

Vi sitter vid Viljas köksbord och skrattar och har kul. Jag och Vilja sitter bredvid varandra, och jag känner plötsligt en liten, varm hand i min. Ja kollar på Vilja och ler.
Nu gäller det, det var jag som skulle säga det hade vi bestämt. Varför vet vi egentligen inte, men det kändes ändå bäst så.
Jag harklade mig och sa sedan:
"Eh, killar. Det är en sak som jag och Vilja skulle vilja berätta"
Det blir genast tyst och all uppmärksamhet ligger på mig.
"Jo, det är såhär att, jag och Vilja vi är liksom... Ehh"
Jag kollar osäkert på Vilja och hon ler, jag ler tillbaks.
"Men säg nån gång då, vi har inte hela natten på oss" säger Felix otåligt. Han är alltid så nyfiken.
"Jo, jag och Vilja är tillsammans" säger jag och kollar på Vilja som nu ler ett stort men lite osäkert leende, men jag ler då ett ännu större leende tillbaka och vänder mig mot killarna som har ännu större leenden som gå upp till öronen på dom.
"Jag visste att det skulle bli nåt, jag visste det hela tiden!!" Skriker Omar som just nu hoppar upp och ner på stolen.
"Men grattis då, fan vad kul!" Säger Ogge och jag ler.

Jag är så lycklig att jag har Vilja, och dessa grymma kompisar även kallade mina bröder. Dom är verkligen som mina brorsor, dom finns alltid där för mig, vad som än händer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag vill verkligen tacka för snart 300 läsare!
Jag är seriöst aslycklig!!
Men tack så hemskt mycket!!❤️❤️

Pusssss😘

Det bästa som hänt migDonde viven las historias. Descúbrelo ahora