Kalacak yer sıkıntım yoktu,daha önceden ayarladığım için kafam rahattı. Baya yürüdükten sonra yeşillikler içerisindeki kafeterya ya oturmaya karar verdim. Ve o güzel manzara için dışarıda oturdum. Karşı masamdaki çiftin konuşmalarına kulak misafiri oldum. Bu şehrin en güzel yerinden bahsediyorlardı. Muttluluk yolundan. Tanrının o yolu dünyadaki yaşam sınavında kopya olarak nitelendirildiği bir yer olduğunu konuşuyorlardı. Merak güzel bi duygu fakat insanların onları dinlediğinizi anladıkları andaki attığı bakışlar pek güzel değiller. Kalkmaya karar verdim, hesabı ödeyip yürümeye devam ettim. Tren raylarını aştım , caddeleri , sokakları en güzelide insanları. Kalacağım yerde yanlız olmadığımı ögrendim.Benim yaşlarımda benim gibi hayatla mücadele eden diger birisi işte. Bişeyler atıştırdıktan sonra pencerenin kenarında oturup dışarıyı izlemeye başladım. Gözüme takılan evin tam karşısında olan küçük mezarlıktı. Daha sonrasıda ilk günden olay çıkartan şirin küçük bir pastane ve tam çaprazımızdaki pet shop.. Pek sıcak gelmiyordu aslında hiçbirşey sadece alışmaya çalışıyordum ilk günden. Nihayet gelmişti yaşam ortağım tanışmak istiyormuydum diye soracak olursanız belki biraz daha geç olabilirdi. İçeri giren kız benden büyüktü ve sanırım daha güzeldi. Kıskançlık kötü birşey tabikii . Selamlaşmadan sonra biraz konuştuk ve iç güzelliğinin de olduğuna kanıt getirdim. Ön yargılarr ön yargılarr ... Bana burdan neler beklediğimi sorduğu zaman, aslında kapılarını zorla kilitlediğim o lanet düşüncelerimi serbest bırakmıştı.
-Güzel dedim , güzel şeyler .
Fakat insanlar bilinçsiz yaşarlar her ne kadar planlı olsada aslında hiçbirşey planlı değildir ve aslada olamaz. O gün gözüme pek uyku girmemişti. Yaşadığım hiçbir yeri manzarası iyi olmamıştır. Ayrıca insanları pek umursamam tıpkı onlar gibi onlarda beni pek umursamazlar . İçimdeki duygular bir lunapark misali ışıl ışıl ama o lunapark kapalı. Yaşanmışlıkları unutmak için başka şeyler yaşamak , başka yollardan geçmek , yeni yerler ögrenmek v.b
Sabah uyandım bugün okulun ilk günüydü , okul evet okul iyi bir yer . Okullar olmasaydı hayat çok zor ve kötü olurdu ayrıca yaşanmazdı sıkıntıdan patlardık elbet. Bu degiştirilimez ama sevilebilir bir hale getirilebilir . Hazırlandım ve odamdan çıktım , mutfaga bakındım sonrada diğer odalara ev arkadaşım yoktu . A bu arada onun ismi Elynn 24 yaşında güzel bir işi var güzel ve iyi bir kız. Evden çıktım okul başka bir semteydi. Otobüse bindim 15-20 dakika sonra okuldaydım sınıfımı ögrenmek için panolardan sınıf listelerine bakıyordum , birisi;
-Afedersiniz dedi.
Arkamı döndüğümde uzun boylu , kumral yakışıklı bir çocukla karşılaştım.
-Burada yeniyim sınıfımı nerden bulabilirim ?? diye , sordu.
-Bende yeni olduğumu panolardaki listelerden bulabileceğini söyledim.
Bu cevabım onu tatmin etmedi , panolara baktığını ve isminin olmadığını söyledi , çünkü.
-Buranın yönetici bölümüne gitmelisin , dedim .
-Teşekkürler , dedi .
Panodan kafamı çevirdiğim zaman giderek uzaklaşan çocuk , hayaller , kafa karışıklıkğı ve beraberinde ki merak ...