1.Bölüm

5.4K 201 7
                                    

Bir adım daha attı, bir sonraki adım onu ölüme götürecekti . Derin bir nefes aldı zümrüt yeşili gözleri ile küçük dünyasına baktı son kez baktı gözlerini yumdu.O sırada belinden bir el onu tutu ve çekti .Buke onu kurtaran kimdi ona çok kızmıştı .Gözlerini açtı açması ile nefereti daha çok büyümüştü. Hayatın 'ın içine eden Baran .Baran çok yakışıklı biri di her kızın hayali deki beyaz atlı prens gibi . "Deli kız ölcektin !" Buke Baran 'ın arkasındaki ana ve babasının gördü." Evet ölcektim niye kurtardın beni ? " Baran babasına duyduğu öfkeyi Buke 'in zümrüt yeşili gözlerinde sukunet bulmuştu ." Mahmut al bu deli kızı evine götür .Kılına bile zara gelirse karşında beni bulursun " "Peki ağam "Buke 'nin anası kızına sarıldı öptü evlerine çoktan varmışlardır .

**********************************************************************************(Rezan Ağa 'ın konak 'ığı)

Konak tüm Mardin 'in gelmiş geçmiş en güzel ve ihtişamlı konaktır .Konak avlusunda Rezan ağa oturmaktadır, vişneli nargile in kokusu her yeri sarmıştır.İçeri Baran girer ."Baba bir mevzu hakkında konuşlım bir hele ?" Rezan Ağa nargilesiden bir nefes alır ve başı ile onaylar oturmasını için eli ile işaret eder . "Buke daha çok küçük onla evleneme baba istemiyorum "

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin