Sabah olmuştu, herkes kahvaltı etmek üzere ortak salona inmişti bile. Hermione şaşırtıcı bi biçimde geç kalkmıştı bugün. Draco ise bir kez daha olsun onunla konuşabilmek için kimseye belli etmeden onu beklemişti. Hermione'den hoşlandığını tüm Hogwarts'a duyurabilirdi. Ancak ondan hoşlandığı babasının kulağına giderse Hermione için de Draco için çok kötü olurdu. Bu yüzden duygularını kimseye belli etmiyordu. Hermione sonunda kalkmıştı. Hızlıca okul üniformasını giydi ve aşağı indi. Tam yürürken yanında bir ses duydu. Bu Draco'ydu. Hermione'nin kulağına sessizce fısıldadı. "Biraz konuşabilir miyiz?" Hermione ilk başta tedirgin oldu. Sonrasında kabul etti ve birlikte çoğu öğrencinin gitmediği bir yere gittiler. Burası epey ıssızdı. Hermione durumdan memnundu. Sonuçta yanında Draco vardı. Ama bir yandan da son derece tedirgin oluyordu. Çünkü Draco ve arkadaşlarının onunla eğlenmek için kurmuş oldukları bi tuzak olabilme ihtimali de vardı. Draco fısıldayan bi ses tonuyla konuşmaya başladı. "Granger bak. Sana birşeyleri artık anlatmam gerekiyor. Ama nasıl başlamam gerektiğini bilemiyorum. Immmm... şeyy.... şey.. ben- ben sanırım- ben sanırım senden hoşlanıyorum. Pansy'nin bana o şekilde davranmasına evet ben izin verdim. Çünkü Pansy eğer kıskandırırsam benden hoşlanabileceğini söylemişti. Ancak sadece beni seviyormuş ve benimle yalandan da olsa sevgili olabilmek için yapmış. Artık arkadaş değiliz onunla. Her neyse. Granger lütfen bu söylediklerim ikimizin arasında kalsın. Evet sen benden hoşlanmıyorsun hatta belkide nefret ediyorsun benden ama eğer bu aramızdaki konuşmalar babamın kulağına giderse ikimizin sonu da çok kötü olur." Hermione olduğu yerde donakalmıştı. Rüya mı görüyordu yoksa gerçek miydi tüm bunlar. Kısa bir süre hiçbirşey söyleyemedi öylece donakaldı. Biraz düşündü. Pansy ile Draco'yu öyle sarmaş dolaş görünce aslında Draco'yu Pansy'den kıskandığını fark etti. Artık duygularından emin olmuştu. O da Draco'dan hoşlanıyordu. Tabi bütün bu düşündüklerini Draco'ya söylemedi. Kısa bi süre daha sustu. Sonra Draco'nun beklemediği bir anda boynuna atladı ve bende senden hoşlanıyorum diyerek sıkı sıkı sarıldı. Yaptığından utanmış gibi arkasını dönüp gidecekti ki- Draco kolundan tuttu. Kendine doğru çekti ve dudaklarından öptü. Hermione ilk defa biriyle öpüşmüştü. Ve doğal olarak şok gibi birşey geçiriyordu. Draco'nun yanakları utançtan pespembe olmuştu. Ancak bu onun için engel değildi. Hermione'ye son bir kez sıkıca sarıldı. Yaklaşık beş dakika bu şekilde kaldılar. Sonrasında ise yokluklarını belli etmemek için Draco Slytherin ortak salonuna Hermione ise büyük salona gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dramione Storysi
FanfictionDramione shipi ile ilgili yazılmış bölümlerden oluşan hikayeler bence bi göz atabilirsin 💚