Continue :
Karan & Preeta were shown standing in front of a house.. he smiled seeing her confused face & rang the bell..
A lady in her mid 40s opened the door.. she looked at them shockingly..
Lady : preeta..
Karan : sarla aunty kaisi hai app.. dekhiye aap se kon milne aaya hai.. ( smilingly )
Preeta fell on his knees & started crying putting hand on her mouth.. sarla bent to her level & hugged her tightly.. she hugged him back & started crying loudly..
Preeta ( crying ) : mumma..
Sarla ( crying ) : meri bachi.. meri preeta.. kaha thi tu..
She broke the hug & kissed all over her face.. karan smiled in tears..
Preeta ( crying ) : ap..aap thik ho na.. app logo ko kuch hua to nhi na..
Sarla again hugged her & rubbed her back to calm her down..
Sarla : m bilkul thik hu beta.. chup ho jaa.. Bs ab sab thik ho jayega sab..
She wiped her tears & made her stood properly..
Sarla ( smiled in tears ) : apne papa se ni milegii.. haa..
She tearfully nodded her head..
Karan : aree aunty.. beti kya mil gyii apne bete ko bhul gyi.. not fair haa..
She smiled seeing him & hugged him too..
Sarla : tu to mera pyaara bachaa haii..
She broke the hug & kissed his forehead..
Sarla : aao dono andar chalo..
They entered inside.. preeta was smiling in tears seeing her photos all around..
Then , a old man came from kitchen.. preeta ran towards him & hugged him tightly..
Preeta ( in tears ) : papa.. maine aapko bohot miss kiyaa.. i m sorry papa maine aapki baat ni maani..
Raghuveer ( caressing her hairs ) : meri gudiya.. mujhe pata tha bhagwan hamari sun lega.. or meri preeta aayegi..
He broke the hug & kissed her forehead.. Karan moved towards him & was about to touched his feet but Raghuveer hugged him..
Preeta's eyes fell on something so she left from there..
Raghuveer : shukriya karan.. hamari preeta ko laane ke liye..
Karan : yeh to mera farz tha uncle..
Sarla : chalo ab baitho m sabke liye khaana lagati hu..
Karan : aap logo baate kijiye.. mujhe office jaana hoga..
Raghuveer : lekin beta.. kuch der to ruk jao..
Karan : nhi uncle m jaata hu.. bohot zroori meeting hai.. or haa preeta ko keh dena jab tak vo chaahe yaha reh sakti hai..
Sarla : thik hai karan.. lekin shaam ko aa jaa.. ghar pe akele kya karega..
Karan : try karunga..
They nodded & he left from there..
Preeta was showing coming from kitchen holding a bowl..
Preeta ( happily ) : mumma.. bohot yummy hai.. perfect..
They smiled seeing her.. she laid down on sofa putting her head on sarla's lap..
Preeta ( smiled ) : maine aap dono ko bohooooot miss kiya.. ( confused ) lekin aap dono yaha.. is ghar m.. or karan ko kaise jaante ho.. karan se yaad aaya ( sat properly ) vo kaha gye.. dikh nhi rhe..
आप पढ़ रहे हैं
Bruised hearts
FanficA Bruised heart & a damaged soul are the most difficult to heal... They need rarest elements , True love & infinity understanding.. Preeta : A broken soul Karan : Her angel -Will karan win preeta's heart ? -Will she forget her deadly past & sta...