Part 8

186 11 0
                                    

"Ohh kau!!" Membulat mataku Bila ternampak sepupuku yang sudah la tidak berjumpa.Amran.

"Kak,buat apa akak dekat sini?"Kening sebelahnya diangkat.

"ohh saje..lepak mamak..macam biasa
Setiap Hari...Tak ada member.." aku rasa hidup aku Makin nursing ni.

"Ohh kalau macam tu boat Amran teman akak lepak.Jom main game free wifi dekat mamak ni..bagus!"Senyumannya yang lebar seperti gummy smile.

"Baguslah akhirnya adalah orang nak teman akak.."Sedih pula.

"Ok,ok.Jom main game nak?"

"ok game ape Amran nak main ni?"
Pastikan game tu akak pro ye.

"Game..hmm...kan sekarang ada game trend??!!Game among us kan?jom try main nak?"

Sebenarnya Tak nak tapi...aku rasa daripada aku hidup murung baik aku layan je Karena dia ni.

"Alamak Amran jadi ****** eh lupa pula kena berahsia heheh"Dia sempat menutup mulut diri sendiri.

Selepas berapa jam di situ..Aku tidak puas nak main game among us lagi.
besstt!!

Tak sangka best dia macam niii.Tapi yang Tak bestnya Bila Impostor bunuh
Tanpa Kita sedar..
_______________________________________

"Dah la kak Saya nak kena move on ni..
Apa-apa Roger tau? Nah nombor tell baru Saya"..alaaa..

"Ok thanks"

Aku bergerak ke kaunter untuk membayar pesanan aku tadi.

"Terima kasih aneyh"
_______________________________________

"Woi!"

Seirang yang tidak dikenali melanggarku Lalu aku terjatuh sampai kakiku tercalar dan sedikit darah di situ.

"Auch! Bodoh! Siapa yang berani buat aku macam ni?" Air mataku tidak sempat mengalir seorang jejaka mengangkatku Lalu menyumbatku ke dalam keretanya yang mewah itu.

"Apa kau nak buat ni?" Menjerit aku marah dan takut dia akan apa-apa kan aku.

"Kau boleh diam sikit Tak? Aku nak tolong kau pun nak marah ke?" Oo rupanya mamat poyo tu je ke.

"Ohh sorry,sorry. Tapi kau jangan berani nak sentuh-sentuh aku ye, Kalau tak aku bagi 5 jari ni" Cuak dimuka jejaka itu.

"Yelah,yela" Biji matanya dijelingkan kearah tingkap diluar.

"Ke Mana ni? Ha? Kau nak bawa aku ke Mana ni?" Soalan yang sama ditanyakan oleh Ku.

Dia menutup mulutku supaya aku diam.

"Kaki kau ni sakit jadi aku bawa kau pergi rumah aku" ishh..pls jangan apa-apa kan aku.

"Jangan buat benda haram sudahla"
Amaran aku.

Sambungan akan disambung...

             Satu Hari nanti..heheh
          Tak ada la main main aja.
            Malas nak write banyak ii.
              Add to riding list so
         Senang la nak tau Bila aku
          Update part baru.K lah bai





The Badboy is a PlayboyWhere stories live. Discover now