Selesai sahaja sarapan aku dan mamat tu balik ke kelas semula.
Entahla kenapa aku rasa macam bersalah pula aku marah ii Dia.Sebab dia tolong aku..maksud aku perut aku ni kkkk.Puas perut aku makan macam ii.
Maklumlah makanan percuma.wkwk"Weh Dan Tq ah sebab dah belanja perut aku makan" Berterima kasih banyak ii sebab dah tolong perut aku ni kalau tidak Tak tau la apa jadi.Merongot perut aku ni Tak dapat makan.
"Tak de hal lah,Aku kan gentleman.
So setiap kali perempuan lapar aku belanja."Ohh miang ke apa ni.Ohh aku ingat ii balik yang dia ni kan Playboy."Apa ii lah ko ni tau la semua perempuan nak dekat kau." Apa lagi aku blah ah.
"Eh jap ape name kau?"memegang lengan Natha.
"Kau Tak perlu tau"Mencuba untuk lepaskan tangan dia tapi malangnya Tak berjaya.
"Selagi kau Tak bagi tau name kau, aku takkan lepaskan!"Senyuman sinis
yang sungguh nakal.Aduh aku dah lah lambat ni dia boleh pula main ii.Ishh.Aduhhh bagitau jela.
Eh takyah la nanti apa dia nak..ngan name aku.Ahh bagi jela tau."NATHALIA!!" Cepat ii aku lepaskan tangan dia and then berambus.
"Ohh Nathalia..how cute name."Tergoda gua.
---------------------------------------------------------
Yes aku dah agak dah..Mesti terlambat punta..habislah ape aku nak caksp ni.ahh buat jela ape ii alasan pun asalkan selamat."Ha Lia..kenapa kamu lambat ni?"
Tanya Puan Rosita sambil mengangkat kening kanannya."Oh.oh.Saya..pergi jumps Puan Maria tadi!! Sebab tulah lambat sikit.Puan Maria suruh saya buat assignment.
"oh ok,ok baiklah awak boleh masuk dan duduk di meja awak."Phew..nasiblah..Sorry Puan Rozita saya Tak bermaksud nak menipu tapi terpaksa je.
---------------------------------------------------------
"Tsk..tsk".Mamat ni tsk aku pula."Eh macam Mana kau boleh awal sampai dari aku sedangkan aku yang blah dulu?Dan apasal kau tsk aku ni ha?Kau yang buat aku lambat!!"Pertanyaan dan kebebelan aku sudah Mari.
"Aku ikut Jalan pintas."Ooh patutla..
"Ohh"Aku duduk dan keluarkan buku teks dan kotak pensil.Juga aku keluarkan fon nak tengok notifikasi Insta senyap ii.hehe.
"Oo kau buat apa tu?"Aduh kacau la mamat ni aku nak layan insta japun.
"Buka Insta lah."selamba je aku jawab.
"Weh aku bagitau Puan Rozita karang!"Ish ugut pula dia ni!
"Yelah ii."Off fon dan Buka buku teks muka Surat random kkk.
"Bagus ii..eh!!kau buka muka Surat berapa tu??"Tanya Daniel.
"Aku buka muka Surat 23."Jawab Pertanyaannya.
"Kau sesat Mana?Muka Surat 78 lah!"
Marah pula mamat ni sabar ii nanti cepat tua karang.To be continued..
Tq guys sbb dh read N vote..
Aku sambung part seterusya Esok esok.😉
YOU ARE READING
The Badboy is a Playboy
RomansaLelaki ni Badboy ke? Playboy ea? hmmm... Tapi nampak gaya macam ye.Hmmm.. cer tekan button read to..hihi.. No 18+ scene. :) it's not a necessary. Published:Tuesday 9/24/20 Story by: Ifarissa no copyright. Feel Free to read ...