"Eh perempuan,sebelum aku call abang polis baik kau blah" degil gadis itu..dia lansung tidak hiraukan arahan Daniel.Dia tetap terkaku disitu.Aku membuat keputusan untuk menarik lengannya Lalu menghalau dia Bahahhahah.Kejam sungguh aku.
"Ehh kau pahal perempuan!!Kau ingat ni rumah kau ke boleh halau-halau orang macam tu je?! Ni rumah Daniel la! Apa hal kau nak buat macam ni dekat aku?" Air matanya mengalir hingga ke tengkuk Lalu dia mengelapnya.
"Nathalia is my future wife" selamba mamat tu beritahu gadis itu.Senyuman nakal diberinya.
"Eh,eh when did we do such the thing?? When we couple? Wtf??" Banyak soalan hendak ditanya kalau boleh aku beri 10000 soalan pasal benda tu.
"Huh..how dare you took my boyfriend? Kenapa kau rampas my boyfriend?sejak Bila Daniel ada girlfriend ni?" Banyak pula soalan yang diberi olehnya..Tak reti ke nak blah?
"Kau blah la minah! Mulai Hari ni aku Tak nak nampak batang hidung kau lansung dan jangan menjejakkan kaki lansung dalam rumah aku ni!" Gadis itu tetap degil..
"Apa lagi BLAHHH LA!!!" Ahh sakit telinga.Dia menjerit dengus hingga membuatkan telingaku hampir pekak.
"We sakit telinga dibuatnya!"aku merongot.
"Nasiblah.."Senyuman sinis.
"Weh apahal kau cakap aku future uweeekk wife kau ha?" Mukanya berubah menjadi Muka murung.
"Aku coverline je" alasan yang kukuh.
"Ohh.."mengangguk Tanda aku mengerti.
_____________3 hours later_____________Aku mula rasa perut aku dah menangis kelaparan.Aku memulas pintu bilikku Lalu turun melalui tangga yang mewah. Teruskan perjalanan hingga ke dapur.Aku cuak melihat pelbagai hidangan yang telah disediakan oleh maid di atas meja yang lebar itu.Aku mempercepatkan jalanku lantas aku duduk.tidak sabar untuk makan.
"Ha! Tu pun kau! Puas cari! Mana kau pergi aku Cari dalam bilik kau pun Tak ada?!" Sambil berjalan ke arah meja makan.
"Ohh aku turun kejap rasa lapar.And then nampak maid hidangkan banyak jenis makanan aku pun serbula" Jawabku.
"Apa-apa la." Biji matanya dijelingkan.
Hehe Tak da apa yang boleh menghalang perut aku dari rasa lapar.
Kalau lapar,laparla jawabnya.so dalam masa 10 minit aku kena Cari makanan kalau tidak perut aku menangis.Aku akan terasa sakit perut."Bila last kau makan Lia?" Tanya lagi Daniel..
"Pagi tadih heheheh." Jawabku.lagi.
"Ya Allah kau ni! Makan banyak-banyak! Kau ni pun satu bagi la tau aku kut kut kau lapar ke!" Bebel Daniel.
"Bukan Tak nak bagitau..aku segan la."Haih sejak Bila Nathalia Eneldia segan Dengan mamat poyo pula ni?
"Kau Tak takut ke nanti kau sakit perut ha?" Sejak Bila kau kisah pasal aku ni?
To be continued..
Adakah ini connection
😂😂 Kkakakk.Ok nnti aku
Sambung..part 11..rasa rajin lak.
Thx sbb dh bacer.
YOU ARE READING
The Badboy is a Playboy
RomansaLelaki ni Badboy ke? Playboy ea? hmmm... Tapi nampak gaya macam ye.Hmmm.. cer tekan button read to..hihi.. No 18+ scene. :) it's not a necessary. Published:Tuesday 9/24/20 Story by: Ifarissa no copyright. Feel Free to read ...