POV. Jungkook
Gdy chłopak mnie pocałował byłem w małym szoku , ale skoro Namjoon mógł mieć kogoś to czemu niby ja nie mogłem? Wsunąłem swoje dłonie pod jego koszulke,na co chłopak odkleił sie ode mnie.
-Chcesz tego maly? Podejrzewam że tego nigdy nie robiłeś.- powiedział krótko.
-Chce tego- odpowiedziałem chłopakowi pchając go na oparcie kanapy.Chłopak przysunął moją twarz do tej jego i zaczął lekko gryść moją warge. Posadził mnie na swoim absie i zrobił ścieżke czerwonych śladów na mojej szyi. W tym wszystkim przerwał nam mój starszy brat wracający domu. Gdy tylko usłyszałem otwierające sie drzwi szybko zszedłem z mojego gościa i zakryłem sie po nos kocem.
-cześć maluchu jestem już!- usłyszałem z korytarza głoś brata.
POV. Yoongi
Gdy tylko usłyszałem jak ten chłopak mówi do Kookiego coś we mnie ruszyło. Tylko ja miałem prawo nazywać go maluchem malym mlodym. Jeden chuj. Kook cicho odpowiedział temu chłopakowi po czym spojrzał na mnie. Z widocznym wkurzeniem spojrzałem na niego a on bez słowa pobiegł na góre. Nie wiem o co mu chodziło nie zrobiłem mu nic przecież. Podszedł do mnie ten chłopak , który przed chwilą wszedł. Był wysoki , wysportowany i miał szare włosy. Zaczął robić mi jakieś przesłuchanie. Możliwe że to chłopak Kookiego a ja miałem być tą jebaną odskocznią? Kurwa o czym ja myśle przecież sam chodze po klubach nocnych i sie rucham z kim popadnie. Chociaz teraz wizja tego nie jest jakas super.
~2(1)37 slowa~
CZYTASZ
fuck me daddy // Namkook
FanfictionNamjoon - bogaty , inteligentny , seksowny mężczyzna. Jungkook - nieśmiały , biedny , uroczy chłopiec. Yoongi - zazdrosny i pewny siebie chłopak.