-երկար մտածեցի ու հիմա վստահորեն եմ ասում...հա պապ ես ուզում եմ գնամ Սեուլ, ես պատրաստ եմ մենակ ապրել, արդեն հասուն մարդ եմ (Ք/Ա)
-աղջիկս, բայց...
-մի րոպե, դու հաստատ վստահ ես Ք/Ա? (մայր)
-հա մամ, էսքան տարի սովորել եմ, ու պատրաստ եմ...շատ եմ սպասել էս օրվան...(Ք/Ա)
-լավ, դե ուրեմն դու հիմա կգնես տոմսդ, բայց մենակ ես գնում?(հայր)
-դե...հա(Ք/Ա)
ես Ք/Ա-ն եմ, 23 տարեկան եմ ու ապրում եմ ծնողներիս հետ, այսօր վերջապես կատարվեց երազանքս, ես գնալու եմ Սեուլ, շատ եմ սպասել էս օրվան...
-լավ աղջիկս, դե գնա տոմսդ գնի օնլայն ու պատրաստվի...(մայր)
-հա մամ, դե գնացի, սիրում եմ ձեզ💜(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն գնաց իր սենյակ, ու պատվիրեց տոմսն օնլայն, հետո սկսեց ճամպրուկը հավաքել...վերջացնելուց հետո պառկեց քնելու...
-ախխ, գնամ Սեուլ, ընկեր ունենամ, ապրեմ հոյակապ կյանքով...ավվվ😍(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն չնկատեց, թե ինչպես քնեց...երազում տեսավ, թե ինչպես է ծանոթանում մի տղայի հետ, ապա տեսավ տղային գետնին պառկած արյունոտ, իսկ նա լաց էր լինում, Ք/Ա-ն միանգամից արթնացավ վախից...ու տեսավ, որ արդեն լույսը բացվել է...
-Ք/Ա արի նախաճաշելու(մայր)*բարձր բղավելով*
-հա մամ եկա(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն նախաճաշեց, հետո լոգանք ընդունեց ու սկսեց պատրաստվել, որպեսզի հասցնի թռիչքին...
-պապ, դու ինձ կտանես, թե տաքսի կանչեմ?(Ք/Ա)
-հա աղջիկս ես կտանեմ(հայր)
-լավ, դե ես գնամ ճամպրուկս իջացնեմ...(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն հոր հետ նստեց մեքենան.
「ճանապարհին」
-պապ, շատ կկարոտեմ ձեզ🥺(Ք/Ա)
-մենք էլ քեզ Ք/Ա, խոստացի, որ ամեն օր զանգելու ես վիդեոյով, որ խոսանք, լա՞վ(հայր)
-հա բա ոնց, անպայման(Ք/Ա)
նրանք հասան օդանավակայան, հայրը ճանապարհեց աղջկան, Ք/Ա-ն նստել էր արդեն ինքնաթիռի մեջ, ու ականջակալներով երգ էր լսում, երբ...
YOU ARE READING
«Վարդի վերջին թերթը»
RomanceՊատմությունը մի աղջնակի մասին է, ով երազանքներով էր տարված...