անցան օրեր, Ք/Ա-ին դուրս գրեցին հիվանդանոցից...նա մեկ շաբաթ տանն էր ու աշխատանքի չէր գնում, տղաները գալիս էին տեսակցության...Յունգին Ք/Ա-ին տանում էր զբոսանքի, ու մի օր, էլի հերթական զբոսանքի օր էր, Ք/Ա-ն արդեն պատրաստված էր, որ դուրս գար, երբ Յունգին զանգում ու ասում է, որ տղաներն ու ստաֆֆից մի քանի հոգի էլ են գալու իրենց հետ...
-ես էլ մտածում էի մենակ ենք լինելու, լավ դե արդեն պատրաստ եմ կարաս գաս(Ք/Ա)
տղան եկավ ու նրանք միասին գնացին այգի, որտեղ հանդիպեցին մյուսներին...
-բա ուր գնանք?(Ջին)
-առաջարկում եմ Ք/Ա-ի սիրած ռեստորանը գնանք, բացօթյա...տանիքում(Հոսոկ)
Փոքր ինչ մտածելուց հետո.
-վերջ որոշված ա, գնում ենք Ք/Ա-ի սիրած ռեստորանը(Յունգի)
նրանք գնացին այդ ռեստորանը, այն շատ գեղեցիկ էր...մաքուր օդ, հոյակապ տեսարան, ու սիրելի մարդիկ...Ք/Ա-ն նկատեց, որ Յունգին հանկարծակի անհետացավ, նա մտածեց, որ տղան ուղղակի առանձնացել է, երբ հանկարծ.
-Ք/Ա...(Յունգի)
աղջիկը պտտվեց ու տեսավ տղայի ձեռքին մի մեծ ծաղկեփունջ՝ կարմիր վարդեր...
-Յուն էս ինչ ա կատարվում?(Ք/Ա)
տղան ծնկաչոք, հանեց գրպանից մի տուփ, բացեց այն ու ասաց.
-Ք/Ա պատրաստ ես դառնալ իմ...(Յունգի)
տղան չհասցրեց ավարտել, երբ.
-քո կինը? , հա հա հա(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն ընկավ Յունգիի գիրկը, նրանք համբուրվեցին, տղան մատանին դրեց աղջկա մատին, ու շարունակեցին խնջույքը...
օրը հասավ ավարտին, բոլորը գնացին տուն, Յունգին ու Ք/Ա-ն որոշեցին ոտքով քայլել դեպի աղջկա տունը...
Նրանք հասել էին տան մոտ, երբ.
-էսօր շատ լավ օր էր...(Ք/Ա)
-ահա...Ք/Ա...(Յունգի)
-հա Յուն(Ք/Ա)
տղան մոտեցավ ու համբուրեց աղջկան...
-բարի գիշեր(Յունգի)
-բարի գիշեր Յուն(Ք/Ա)ՎԵՐՋ
YOU ARE READING
«Վարդի վերջին թերթը»
RomanceՊատմությունը մի աղջնակի մասին է, ով երազանքներով էր տարված...