Սպասված համբույրը

172 13 0
                                    

հասնելուն պես իջավ մեքենայից, ու մտավ շենք...նրան դիմավորեց մենեջերը.
-դու Ք/Ա-ն ես չէ?(մենեջեր)
-ահա(Ք/Ա)
-էսօր աշխատանք չունես, բայց եթե ուզում ես կարաս մնաս, համ էլ շենքին կծանոթանաս(մենեջեր)
-լավ, մերսի շատ(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն որոշեց շրջել ու ծանոթանալ շենքին...այն շատ մեծ էր ու բարձր, Ք/Ա-ն որոշեց բոլոր հարկերում լինել...նա գնաց սպորտի համար նախատեսված սենյակ...սկսեց ձեռք տալ սարքերին...
-օհ, ինչ էլ ծանր ա...(Ք/Ա)
հետո գնաց պարի դահլիճ...ամենամեծ դահլիճը ամենավերևի հարկում էր.
-կարելի ա պարել, ով ա իմանալու(Ք/Ա)
Ք/Ա-ն միացրեց երաժշտություն ու սկսեց պարել.
-լավ էլ պարում ես(Չոնգուկ)
աղջիկը հանկարծակիի եկած արագ անջատեց երաժշտությունը.
-ըհ, մերսի(Ք/Ա)
-ուզում ես քեզ պար սովորացնեմ, բայց էդ զույգով պետք ա պարես(Չոնգուկ)
-արի երեկոյան լավ, որ բոլորը գնան...(Ք/Ա)
-լավ, դե ուրեմն էսօր 9-ին ստեղ կսպասեմ քեզ(Չոնգուկ)
տղան գնաց փորձերի, իսկ Ք/Ա-ն մինչև երեկո դեռ շրջում էր շենքով մեկ, նայելով ժամին աղջիկը նկատեց, որ արդեն ուշ է, բայց մեկ է բարձրացավ դահլիճ...բարձրանալուն պես տեսավ Չոնգուկին...նրանք սկսեցին պարել, տղան Ք/Ա-ին շատ մոտ էր պահել...նրանք այնքան նուրբ էին պարում, դուռը բացվում է ներս են մտնում Նամջունն ու Յունգին, Յունգին կրկին չկարողանալով իրեն կառավարել գալիս և հարձակվում է Չոնգուկի վրա, ու սկսում նրան հարվածել, Նամջունն ու Ք/Ա-ն փորձում են ազատել տղաներին...
-Յունգի հանգստացի(Ք/Ա)
-ես քեզ քանի անգամ ասեցի, որ հեռու մնաս Ք/Ա-ից, քանի անգամ(Յունգի)
Նամջունը բարձր ձայնով կանչեց Չիմինին ու Թեհյոնին, քանի որ միայն նրանք էին շենքում մնացել...տղաները եկան ու հազիվ կարողացան բաժանել նրանց...Նամջունը, Թեհյոնն ու Չիմինը Չոնգուկին դուրս տարան...Յունգին ու Ք/Ա-ն մնացին մենակ...տղան նստել էր գետնին ու ձեռքի արյունն էր սրբում...Ք/Ա-ն եկավ ու նստեց տղայի կողքին...
-Յուն կբացատրես...(Ք/Ա)
-Ք/Ա...ես չեմ հասկանում ինչ ա իմ հետ կատարվում, անկախ ինձնից հենց տեսնում եմ Չոնգուկին քո հետ, միանգամից կատաղում եմ(Յունգի)
-վեր կաց գնանք տուն, ուզում ես էսօր կարաս իմ տանը մնաս, ազատ սենյակ ունեմ...(Ք/Ա)
-չէ, ես կգնամ ստուդիա...ապրես շատ...(Յունգի)
-Յունգի բայց մինչև ստուդիադ ես քեզ կտանեմ լավ?(Ք/Ա)
-հա...լավ(Յունգի)
Նրանք երկուսով գնացին դեպի տղայի ստուդիա, որտեղ Ք/Ա-ն դեռ չէր եղել...
-էս մենակ քոնն ա? էսքան մեծ?(Ք/Ա)
-հաա, *քմծիծաղ տալով* ամենամեծ ստուդիան իմն ա...կարաս նստես(Յունգի)
-հաա, շատ սիրուն ա, էս դու ես նկարել?(Ք/Ա)
-հա, սիրում եմ նկարել, բայց նենց չի, որ վարպետ եմ, թեյ կխմես?(Յունգի)
-չէ մերսի...իսկ դաշնամուրը? դու ես նվագում...?(Ք/Ա)
Աղջիկը նստեց դաշնամուրի դիմացն ու սկսեց ինչ-որ բան նվագել, տղան էլ նստելով նրա կողքին նվագեց այնպիսի բան, որ դա դարձավ հոյակապ երաժշտություն...
-Ք/Ա...(Յունգի)
տղան մոտեցավ աղջկա նուրբ դեմքին ու համբույր թողեց նրա շուրթերին...Ք/Ա-ն իրեն ետ չքաշեց...դա նրան դուր եկավ.
-Յուն...գի, ես գնամ հա?(Ք/Ա)
-կճանապարհեմ....(Յունգի)
Յունգին և Ք/Ա-ն իջան առաջին հարկ, աղջիկը նստեց տաքսին ու գնաց իր տուն...

«Վարդի վերջին թերթը»Where stories live. Discover now