Diger takım kim?/Bolum 6

1.2K 58 14
                                    

Bende ona karşılık verdim nedenini bilmiyorum. Sonra oikawa bana "karşılık verceğini tahmin etmemiştim" ben "açıkçası bende tahmin etmiyordum" dedim ve güldüm ve bana şaşırtıcı bir soru sordu sorusu şuydu "güzel-chan benimle çıkar mısın" dedi ve karşılık olarak "evt" cevabını aldı ve beni yanaktan öpüp sarıldı.
(Yarın)
Hinata'ya çok kızgındık çünkü dün shiratorizawa okuluna gitmişti(4. Sezonu izleyenler bilir) ordaa telefonla ardigimizda hinata'ya "bende geliyorum" dedim ve koçta onayladı.
(Akşam)
Oikawa:uyudun mu?
Ben:hyr
Oikawa:hinatan'nın ne yaptigini duydum
Ben: ne zaman duydun ve kimden
Oikawa: sevgilim benimde orda arkadaslarım varya
Ben: bende hinatay'la kalcam orda
Oikawa: hmm o zaman geleceksen sana süprizim var
Ben: iyi geceler sevgilim
Oikawa: ne oldugunu merak etmiyor musun?
Ben: ben sorunca cevap vermiceğinden dolayı sormadım
Oikawa: tmm sevgilim iyi geceler

Yarın oldu ve ben okul yerine shiratorizawa'ya gitçektim. O shiratorizawa'nınn koçunu görmek istemesem de malesef ki gitçektim okul önünde hinata'yı bekledim geldi ve birlikte iceri girdik. Bizimkine gore baya buyuktu koc beni gordugunde fazla sevinmemişti ve ona "bundan sonra hinata gidene kadar burdayım beni kabul etmeme gibi birsey yapamazsiniz" dedim. O da birsey demeden oturdu. Hinata orada calisan biri gibiydi ve koç ayağa kalkıp herkese birşey söyledi "sizinle antrenman yapmak için 2 takım çağırdım biri shiratorizawa digeri...

Arkadaşlar sizce diger takim kim?

Haikyuu Oikawa tooru X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin