Diger takımında aoba josai olduğunu söyledi ve ben kalpten gidiyordum. Oikawa'nın dün bahsettigi surpiz demek buymuş ben çok mutlu olmuştum ama ben belli etmemem lazımdı çünkü kimse bilmiyordu. Oikawa'lar gelmişti ve sıraya dizildiğimizde bana göz kırptı bende güldüm. ushijima bize şüpheli bir şekilde bakıyordu bizde Oikawayla bakışmayı bıraktık. Maça başlamışlardı. Hinata top tutuculuğu yapıyordu bende ona yardım etmek istedim ama shiratorizawa'nın koçu izin vermedi kolumu sıktı ve bana ''Hinata'ya yardım etmiceksin'' dedi. bende ''öncelikle kolumu bırakın acıtıyorsunuz ve siz bana karışamazsınız'' dedim ve kolumu bırakıp sustu ve bende hinata'ya yardım ettim ve kolumda hem acıyor hemde morarmıştı. Maç bitmiş ve herkes gitmişti ben hinata'yı göndermiştim. Oikawa malzeme odasında bizi sıkıştırdı ve kolumu tuttu ''bunu kim yaptı'' dedi ben anlamamış gibi ''neyi'' dedim. ''Söyle'' diye az öncekine göre biraz sert konuştu ''s-shiratorizawa'nın koçu Hinata'ya yardım etmemem için kolumu sıktı bişey yani'' dedim. Oikawa ''nasıl birşey yok kolun kötü morarmış bekle sen ben onunla konuşup gelicem'' dedi ve bende ''lütfen gitme ve ona birşey yapma '' dedim ve sinirli bir şekilde gitti.
(YARIN)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Oikawa tooru X Okuyucu
FanfictionBu hikayenin amacı okuyucu ve oikawa aşkı O gün gelmişti turnuv günü ve çok heyecanlıydım.Herkes çok heyecanlıydı hedefimiz aoba josai yenmekti...